כיצד לבחור תוסף מזון אומגה 3 ?

שמן דגים נחשב למקור הנפוץ ביוצר לאומגה 3.
עם זאת, רבים אינם יודעים ששמן דגים מכיל כספית ודיאוקסינים מן האןקיינוס. יצרני שמן הדגים מצליחים לסנן את מרבית המתכות, אך יש חשש אמיתי לשרידי מתכות העשויות להצטבר בגוף. שמן דגים,בנוסף, מדלל את הדם.
אומגה 3 צמחי, מצוייה במזונות צמחיים רבים, אך לא פשוט להגיע לצריכה יומית מומלצת של אומגה 3 צמחי ממזונות בלבד.
תוספי מזון אומגה 3 מלבד שמן דגים הם בד"כ שמן פשתן.
שמן פשתן הוא מקור עשיר לאומגה 3 צמחי אך הוא מכיל אלרגנים והורמונים צמחיים. בנוסף, שמן פשתן מתחמצן במהירות עצומה!
מקור חדש ומעניין לאומגה 3 צמחי הוא שמן המרווה המרושתת. השמן יציב מאוד ומכיל בנוסף לאומגה 3 ויטמינים ונוגדי חמצון נוספים.

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.