האם לעשות טיפול הסרת שיער בלייזר בקיץ?

האם ניתן לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר בעונת הקיץ? למי מתאים הטיפול ומה חשוב לדעת לפני שמחליטים להיפתר מהשיער בשיטות חדשניות?

1. המטופל האידיאלי להליך של הסרת שיער בלייזר הוא בעל שיער עבה, כהה (שחור או חום) וגוון עור בהיר מאוד אשר נוטה להישרף ולא להשתזף בשמש. חשוב שיהיה קונטרסט בין צבע השער לצבע העור, קרן הלייזר נמשכת אל הפיגמנט (צבע) הכהה, לכן כאשר העור בהיר, קרן הלייזר עוברת דרכו בקלות ואינה נקלטת בו אך נקלטת היטב בפיגמנט החזק המצוי בשיער הכהה. כיום, באמצעות מכשור מתקדם וחדשני ניתן להגיע לתוצאות מעולות גם אצל בעלי עור כהה.

– עובי השיער – "עוביו של השיער חשוב גם כן להצלחת הטיפול" מסבירה נעמי אילוק, "עליכם להיות בעלי שיער בינוני עד עבה בכדי להתאים לטיפול זה. הסרת שיער, ברוב מכשירי הלייזר, אינה אפקטיבית כאשר השיער דק או פלומתי ובעיקר עם השיער בנוסף לכך, גם בהיר".

2. האם ניתן לטפל בקיץ? בעונת הקיץ חשוב לנו כבר להיות חלקים וליהנות מהתוצאות. כמו כן, לאלו שאוהבות להשתזף, הטיפול בקיץ עלול להוות מגבלה בימים שלפני ואחרי. יחד עם זאת,כיום באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ניתן להגיע לתוצאות טובות גם על עור כהה או שזוף, אולם יתכן וההליך יהיה ארוך יותר. השליטה בעוצמת המכשיר במהלך טיפול היא בידי המטפל ולכן ניתן לעשות הסרה שיער בלייזר גם בקיץ ולהגיע לתוצאות טובות. העונה העמוסה ביותר ברב מכוני הלייזר היא עונת הקיץ, לכן בתקופה זו מכונים ומרכזים רבים מציעים מבצעים אטרקטיביים והנחות.

3. בחירת מכון – חשוב לפנות למכון או מרכז הסרת שיער בלייזר על בסיס המלצות. במקומות רבים ניתן לעשות טיפול ראשון ללא תשלום ורק לאחר מכן לקבל החלטה באשר להרשמה לסדרת טיפולים. אל תתביישו לבקש ל

הוסף תגובה