שיטה לשרוף יותר קלוריות בפחות זמן

אימון הפוגות ("אינטרוולים").

בקילומטרים הראשונים והאחרונים של הריצה התאמנו בשיטה הבאה: רוצו 30 שניות בקצב מהיר, 30 שניות בקצב איטי, 45 שניות בקצב איטי, 45 בקצב מהיר, 60 שניות בקצב מהיר ו-60 שניות בקצב איטי.

לאחר מכן רוצו דקה או שתיים בקצב החימום הרגיל שלכם וחיזרו שוב לקצב המשתנה, אבל הפעם הפוך (60 מהיר, 60 איטי, 45 מהיר, 45 איטי, 30 מהיר, 30 איטי.)

ריצת אינטרוולים עשויה להגביר את שריפת הקלוריות ב- 60%! במילים פשוטות: זה יכול להביא אתכם לשריפה של 430 קלוריות בחצי שעה לעומת 270 קלוריות, פחות או יותר, בריצת ג`וגינג.

תודה! כבר אהבת את זה.