איזה אימון מתאים למי שסובל ממשקל עודף?

ריצה, הליכה: אנשים שסובלים מעודף משקל של ‭50-40‬ ק"ג עלולים להזיק לגופם בפעילויות האלה עודף המשקל עלול לגרום לביצוע לא נכון של הפעולה משום שהוא גורם לשינוי מרכז הכובד.
אימוני הכוח חיוניים מאוד לכולם, ובכלל זה למאותגרי משקל.זאת מכיוון שפעילות אירובית אמנם מביאה לשיפור בסיבולת לב-ריאה, אבל היא לא תורמת מספיק להעלאת חילוף החומרים באמצעות בניית שריר.
כדאי להתחיל ב‭15-10-‬ דקות של עבודה אירובית, בתדירות של שלוש עד ארבע פעמים בשבוע, ואחרי חודשיים להגיע לחמש פעמים מקסימום. כל שלושה-ארבעה אימונים ניתן להוסיף חמש דקות ולהגיע עד חצי שעה אירובית.
אימוני ההתנגדות צריכים להתבצע שלוש פעמים בשבוע בחצי השנה הראשונה, תוך העלאת המשקלים.

ד"ר זיו, Ynet. להמשך הכתבה

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.