איך להשיג קוביות בבטן ב5 דקות ?

בבטן יש ארבעה שרירים: הישר בטני, האלכסוני חיצוני, האלכסוני פנימי והרוחבי בטני. תרגול נכון של שרירי הבטן יכול לסייע לתפקוד טוב יותר של הגוף.
אנשים חושבים שביצוע מאות חזרות בתרגילים שונים יחזק להם את שרירי הבטן ולא מביאים בחשבון שני דברים:בביצוע נכון, מבוקר ואיטי לא ניתן לעשות מאות חזרות והשני ששרירי בטן חזקים לא ישפיעו על הפחתת % השומן באזור הבטן.
כדי לראות ריבועים בבטן, נשים צריכות להגיע לפחות מ-20אחוזי שומן ואילו גברים לפחות מ-12 אחוז.
תתרגלו את שרירי הבטן פעמיים בשבוע, למשך כחמש דקות בכל פעם והקפידו על יום מנוחה בין התרגול.
מדריך מצולם ועוד טיפים לאימון נכון,בלינק מצורץ
בהצלחה!!!

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.