אימון לחיזוק וחיטוב הבטן – תרגילים

יש לנו שלוש קבוצות שרירים עיקריות באזור הבטן:
1. השריר הישר בטני שאותו נחזק בכפיפות רגילות.
2. האלכסונים שמצריכים עליות מהצד.
3. השריר הרחב בטני, שמהווה מעין "חגורה" המקיפה את אזור הבטן עד לחלק האחורי והתחתון של הגב.
לאלה מאיתנו שמחפשים את ה"ריבועים" בבטן, זכרו שכדי להבליטם צריך כמובן לחזק את שרירי הבטן ולהיות בעלי אחוז שומן נמוך, ויחד עם זאת – אצל חלקנו הם לא ייראו לעולם בצורה משורטטת, פשוט בגלל מבנה גוף ונטייה גנטית.
תרגילי בטן קלאסיים על מזרן, ניתן לראות בלינק מצורף עם דגשים לאימון נכון.

מאת: ברק צור, להמשך הכתבה ב Ynet

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.