אמבט חמים – מרפה ומרגיע את הגוף ואת הנפש

אחד השימושים הקוסמטיים הטובים ביותר למים הוא המרצה, ניקוי הגוף וחיזוקו באמצעות אמבט. הוספת מזונות כגון: דבש, קמח שיבולת שועל, סובין, שעורה, חלב, חומץ תפוחי עץ, מלח ולימון תוסיף גם בריאות  על הפינוק שבשהייה באמבט.
 
אמבט הרפיה:
אפילו אמבט חמים הנמשך 10 דקות יכול להרפות ולהרגיע את הגוף והנפש. לטיפול ברגליים עייפות וכואבות, עסו היטב את הרגליים מכף הרגל ומעלה. לטיפול בעיניים עייפות, הרטיבו אותן במים חמימים או הניחו עליהן רטיות (קומפרסים) על בסיס צמחי כאשר אתם שוכבים באמבט. במקרה של תשישות קשה, הוסיפו ספל אחד של חומץ תפוחי-עץ לאמבט והתיזו חומץ תפוחי עץ מהול במים גם על הכתפיים.
 
אמבט קר:
לאחר אמבט חמים ממושך, תנו למים קרים לטפטף לאט לתוך האמבט, עד שיהפכו המים קרירים. לחיזוק נוסף של מערכות הגוף, התיזו מים קרים על כפות הרגליים במשך 30 שניות לפני היציאה מן האמבט.
  
מתוך "המדריך לטיפוח טבעי" בהוצאת חותם זהב.


באדיבות סולגאר


 

תודה! כבר אהבת את זה.