תזונה נכונה תעזור לכם לצאת מהלחץ

תזונה נכונה תעזור לכם לצאת מהלחץ:
הימנעו מצריכת מזונות מעוררים המכילים קפאין כולל קפה, תה שאינו תה צמחים, קולה ואחרים המעכבים שינה. העדיפו תה צמחים, דוגמת קמומיל, התורם להרגעה.


הימנעו מצריכת אלכוהול המעכב בין השאר ספיגת ויטמיני B בגוף החיוניים להתמודדות עם מצבי סטרס.
הקפידו על תזונה המכילים מזונות מלאים (קמח, חיטה, אורז) ועשירה בפירות וירקות (רצוי אורגניים) אשר יספיקו לגופכם את הרכיבים החיוניים לו, זאת משום שמצבי סטרס גוזלים רכיבי תזונה ומרוקנים את מאגרי הוויטמינים והמינרלים בגוף.
 
השלמות תזונה – כדי להקטין את הסיכון הנגרם בעקבות סטרס מתמשך וכדי לטעון את המצברים המתרוקנים, יש לשמור על רמת תחזוקה גבוהה של הגוף בעזרת השלמות תזונה מתאימות אשר יסייעו להתמודדות הגוף ולתפקודם התקין של המערכות האחראיות לתגובת הגוף למצבי סטרס:
 
B+C Stress Formula:
זוהי פורמולה ייחודית המכילה שילוב של קבוצת ויטמיני ה- B עם ויטמין C במינון גבוה, כמו גם ביופלבנואידים וצמחי מרפא אחרים המפחיתים את הנזקים הנגרמים לגוף במצבי סטרס ומרגיעים, מגינים ומחזקים את מערכת העצבים.
 
תמצית רודיולה:
צמח זה מסייע להגנה על שריר הלב בזמן מתח ולחץ מפני השפעה שלילית של רמות אדרנלין גבוהות המופרשות במצבי סטרס. לרודיולה השפעה נוגדת-דיכאון וביכולתה למנוע ירידה ברמות הדופמין
והסרוטונין בזמן סטרס ולתמוך ולייצב פעילות מנטלית ופסיכולוגית על-ידי חיזוק מערכת העצבים.


באדיבות סולגאר



 

תודה! כבר אהבת את זה.