איך לצאת לחופשת קיץ מבלי להתרושש?

. כשמתכננים חופשה, רצוי לבדוק את התאריכים שמבדילים בין העונות. הבדל של ימים ספורים בתאריכי החופשה עשוי להוזיל אותה בעשרות אחוזים.

2. בכדי לחסוך לחופשה בחו"ל כדאי להפקיד כל חודש סכום בחשבון מט"ח. כך תוכלו לצבור סכום נאה עד הנסיעה.
3. הגדירו תקציב לחופשה ע"פ נושאים: תקציב לנסיעות וטיסות, תקציב למלונות ולינה, תקציב למסעדות ותקציב לבילויים וקניות. כך תוכלו ליצור לעצמכם טבלת הוצאות עתידיות.
4. הכי זול לקחת מזומן במטבע היעד ולחסוך את עלות ההמרה. למשל אם אתם נוסעים ללונדון אל תקנו דולרים ותמירו אותם, אלא קחו אתכם לירות שטרלינג.
5. השתמשו באינטרנט בכדי להשוות בין מחירי טיסות כיוון שלעיתים משתלם יותר לבחור בטיסת קונקשן של חברת תעופה שאינה עוברת בישראל. בדיקה זו עשויה לחסוך לכם 200$ לאדם.
6. על אף הדעה הרווחת, מחירי "הדקה ה-90" אינם תמיד המחירים הזולים ביותר. חברות תעופה רבות מציעות הנחות של למעלה מ-100 דולרים בהרשמה מוקדמת.
7. נופשוני אמצע השבוע זולים בעשרות אחוזים מנופשוני סוף שבוע, והם בדרך כלל לארבעה לילות לעומת שלושה לילות בסוף השבוע.
8. במידה ואינכם מחובבי הפנסיון המלא, שקלו להתארח בבית דירות במקום במלון. הפערים יכולים להגיע עד ל-150$ ללילה.
9. העדיפו את התחבורה הציבורית אל ומשדה התעופה על פני מונית. בדקו את מחירי כרטיסי הנסיעה היומיים והשבועיים ואת כרטיסי המנוי שמשלבים כמה אמצעי תחבורה יחד.
10. חפשו מסעדות שאינן מסעדות תיירים. כך תרוויחו גם חוויה אותנטית וגם תחסכו בעלויות ביחס לאכילה במסעדות תיירותיות.
11. הידעתם? בעוד שבמרבית ימי השנה ההוצאה הממוצעת על טיולים עומדת על 164 שקלים בחודש, בקיץ ההוצאה קופצת ב- 320% ועומדת על 690 שקלים בחודש.

הוסף תגובה