איכלו מזונות המכילים כמויות נמוכות של פלואוריד


אמנם לא תוכלו לבטל כליל את חשיפתכם לפלואוריד, אך בהחלט תוכלו לצמצם למינימום את הסיכון שבספיגת מינון-יתר.
 
איכלו מזונות המכילים כמויות נמוכות של פלואוריד, כגון: חלב, ביצים, בשר אדום


(לא איברים פנימיים), פירות בעלי קליפה מגינה (אבטיח, לימון, בננה, קוקוס), פירות ארוזים במיציהם (אננס), ופירות משומרים שתהליך שימורם נעשה במדינות שאין בהן הפלרת מים  או שקיימת בהן הפלרה נמוכה בלבד.



קחו תוספות של ויטמין B-6 וויטמין C במינון המתאים.
 
קחו תוספות של סידן ושל מגנזיום על-מנת לסייע להפחתת ספיגת הפלואוריד בקיבה ולסילוקו.
 
הקפידו על בריאות כללית טובה ועל שיניים בריאות באמצעות צריכה של ירקות מסוגים שונים (מבושלים קלות או חיים), פירות טריים, קטניות ומעט סוכר.
 
לשיפור בריאות השיניים שימרו על רמות מתאימות של סידן ושל זרחן, כמו גם של מגנזיום, של מוליבדנום, של ונדיום ושל אבץ.
 
במידת האפשר, הימנעו מצריכת מים באזורים בהם מופלרים מי השתייה.
 
צרו קשר עם רשות המוניציפלית במקום מגוריכם לבדיקת נתונים אודות תכולת הפלואוריד במי השתייה שלכם.
 
השתמשו במשחות שיניים נטולות פלואוריד אות ניתן להשיג בחנויות הטבע ברחבי הארץ.


 


התקינו בביתכם מערכת לטיהור מים המסלקת פלואוריד.


באדיבות סולגאר



 
 

תודה! כבר אהבת את זה.