אימון גופני הוא אמצעי מצוין למיגור תחושת דיכאון ומלנכוליה

אם אתה נאבק בעצמך בכל פעם שאתה מתכוון לצאת אל מכון הכושר, קרא את העובדה הבאה: אימון גופני הוא אמצעי מצוין למיגור תחושת דיכאון ומלנכוליה. 

 


במחקר שפורסם באחרונה, נמצא שפעילות גופנית אירובית שתורמת לשריפת 1200 קלוריות במהלך השבוע, עשויה לאורך זמן להקטין באופן משמעותי את דרגת הדיכאון אצל חולים הסובלים מן המחלה באופן קל עד מתון. מינון הפעילות המומלץ הוא כ- 18 קלוריות לכל ק"ג משקל גוף בשבוע (אדם השוקל 70 ק"ג יזדקק לפעילות גופנית שתגרום לשריפה של 1150-1250 קלוריות במהלך השבוע). אם אתה מחפש דרכים נוספות לסלק את מצב הרוח הרע השתדל להימצא בסביבה תומכת, דבר עם חברים שאתה סומך עליהם או פנה לייעוץ מקצועי.


 


אז מה כדאי? עסוק בפעילות גופנית באופן יומיומי. פעילות גופנית תסייע לך בשיפור מצב הרוח ובנוסף תוכל ליהנות מיתרונותיה האחרים: בניית מסת שריר, שיפור בתפקוד מערכת הלב, הריאות וכלי הדם, שיפור הגמישות ושיפור בתפקוד המערכת החיסונית.


    


באדיבות טובי פולק, מכון וינגייט – חיים של איכות

תודה! כבר אהבת את זה.