שכחו ממעבי הריסים למיניהם, עיברו לריסים המלאכותיים!

כמה פעמים פתחת מגזין אופנה ונתקלת בדוגמנית עם ריסים ארוכים ומפוארים אין סוף, ושאלת את עצמך איך היא הצליחה "לגדל" כזו מניפה ואני לא?


התשובה פשוטה: היא משתמשת בריסים מלאכותיים נקודה.


שכחו ממעבי הריסים למינהן, קבלו בתשואות את הטרנד המתקרב – ריסים מלאכותיים…. ויש גם ערכות פנטזייה לאירועים מיוחדים. על המדפים קיימים שלושה סוגים של ערכות: הראשונה היא ערכה של ריסים בודדים, באמצעותם מבצעים השלמה לריסים הקיימים(מראה עדין) והערכה השנייה כוללת מערכת ריסים שלמה(מראה טבעי אך דרמטי) וכמובן קיימות ערכות ריסי פנטזייה במגוון צבעים וטקסטורות (מראה ערב , מראה קלאברי וכו).


אחרי שרכשתם את אחת הערכות הצטיידו ב:מקלוני עץ לניקוי אוזניים, פינצטה, דבק להדבקת ריסים ומסיר איפור(לשימוש בערכה השלמה הצטיידו גם במעגל ריסים)


זכרו: כדי להגיע לתוצאות טובות , יש לאפר את העיניים בשלמות כולל במסקרה. כך, ניתן להבטיח שהריסים לא יתלכלכו משאריות איפור שונות.


המראה הסופי יקבע עפ"י כמות הריסים שבה נשתמש. ככל שנצופף מרווחים נעשיר את המראה.


וכעת לעבודה:


ליצירת המראה העדין יש ליטול קבוצת ריסים מלאכותיים באמצעות פינצטה ולהדביק את השורש של כל אחד מהם עם מקלון אוזניים. בעזרת הפינצטה נקרב את הריסים המשוחים בדבק לשורש קו הריסים בעפעף העליון ונצמידם זה לזה.אם קיים צורך (בדרך כלל אין) יש להדק את הריסים בעדינות בעזרת הצבעות.


ליצירת המראה הדרמטי יש להשתמש ב"מערכת ריסים".לפני פעולת ההדבקה יש לעקל בעדינות בעזרת האצבעות.כעת יש להשתמש במקל האוזניים ולמשוח את פס בסיס הריסים בדבק באופן אחיד. מותחים את העפעף כלפי מעלה ומהדקים לקו הריסים הטבעי בעזרת האצבעות.ניתן להשתמש במעגל ריסים כדי לעגל את הטבעיים והמלאכותיים זה לזה.


ליצירת מראה הפנטזיה השתמשו במערכות ריסים צבעוניות או כאלה שלקצוותיהן מחוברים דמויי אבני חן או כאלה העשויות נוצות. פעולת ההדבקה תעשה כמו ב"מערכת ריסים" .


באדיבות ירין שחף, בית ספר מספר 1 למקצועות האיפור

הוסף תגובה