כל החומרים בהם משתמש איש המקצוע צריכים להיות בעלי תו-תקן

בשוק קיים מגוון רחב של חומרים אפשריים, עבור כל צורך, חלקם איכותיים וחלקם גרועים. ה"חאפר" ינסה להרוויח באמצעות שימוש בחומרים הזולים ביותר על-חשבון הלקוח שאינו מודע לטיב החומרים. חשוב לזכור, ככלל, כל החומרים בהם משתמש איש המקצוע צריכים להיות בעלי תו-תקן. הקבלן או השיפוצניק יכולים להשיג בשוק חומרים כגון: צנרת, מלט, בלוקים, שקעים וכו', ללא תו-תקן, לעיתים תמורת שליש מהעלות עבור חומרים מקבילים נושאי תו-תקן. ולכן, מומלץ בחום, לא להתבייש ולבקש, עבור כל חומר, לראות היכן מופיעה החותמת של מכון התקנים.


ה"חאפר" ינסה להרוויח על חשבונכם גם בקניית הכלים הלבנים. כאשר רוכשים אסלה, לדוגמא, יש אסלה סוג א' ויש אסלה, תוצרת אותה חברה, אך מסוג ב'. ה"חאפר" יביא אסלה מסוג ב' וירוויח על חשבונכם 20%-30% מהעלות. כך גם לגבי ריצוף – יש ריצוף סוג א' ויש ריצוף סוג ב' וכן הלאה. לכן, הטוב ביותר הוא אם תרכשו את הכלים בעצמכם ואם אין ביכולתכם לעשות כן, ודאו כי אין על הכלים תוית של סוג ב'.


גם כאשר אתם רוכשים בעצמכם עלולים להתעורר בעיות. במידה ותבחרו לקנות במקום קטן ולא מוכר, אשר מציע לכם מחירים זולים במיוחד, אתם עלול להיתקל בבעיה בעתיד. אם רכשתם קרמיקה בעלת מרקם מסוים ובעוד שנתיים תרצו לחפות בקרמיקה זהה קיר נוסף, ייתכן ותגלו שקרמיקה זו איננה קיימת עוד בחנות או שהמקום בו רכשתם נסגר. לכן, מומלץ לרכוש את הכלים הלבנים במקום מוכר.


באדיבות חברת מידרג, המספקת המלצות על בעלי מקצוע שזכו לדירוג הגבוה ביותר מלקוחותיהם ב-50 ענפי שירות. דירוגים של בעלי מקצוע ניתן למצוא באתר מידרג

הוסף תגובה