החימום צריך להתבצע במשך מספר דקות, אולם בעצימות נמוכה

שלב חשוב ומובנה בכל אימון גופני, הוא פרק החימום. מטרתו של החימום, שמתבצע כהכנה לפעילות עצמה, היא להכין את הגוף למאמץ באמצעות העלאה הדרגתית של הפעילות המטבולית.


החימום צריך להתבצע במשך מספר דקות, ולכלול את ביצוע הפעילות הייעודית, אולם בעצימות נמוכה. לדוגמה, אם אתה מתכוון לרוץ במשך 30 דקות – הקדש את 5 הדקות הראשונות לריצה בקצב קל, ורק לאחר מכן הגבר את קצב הריצה לקצב הרצוי. בסיום החלק העיקרי מומלץ לבצע מספר דקות של הרפיה (Cool down) בעומס נמוך, תוך הורדה הדרגתית של הדופק.


באדיבות טובי פולק, כון וינגייט – חיים של איכות

תודה! כבר אהבת את זה.