גיוון הוא מרכיב חשוב בחיים

שיגרה יומיומית מחייבת גיוון, בין אם מדובר בסדנה מרתקת, יציאה לילית עם בן זוג או ציוד המלתחה בבגדים חדשים, גיוון הוא מרכיב חשוב בחיים.


גוונים בשיער הם עוד דרך לשנות, לחדש ולרענן את הפריזורה. הגוונים הבהירים חזקים באופנה, מאירים את הפנים ומבליטים את התסרוקת.


חורף? גשום? לא מתחשק לך לרוץ למספרה? מעצב השיער מוריס פרג' מסביר כיצד להבהיר את השיער וליצור גוונים בשיטה הביתית. "על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר יש לפעול לפי ההוראות", מסביר פרג', "מאחר וחומרי ההבהרה הינם כימיים ויכולים להזיק לעור, לעיניים, לבגדים וגם לשיער, יש להימנע ממגע עם העיניים או עם עור הפנים בזמן השימוש בחומרי ההבהרה, לכן לא מומלץ להבהיר את הגבות או כל חלק אחר בפנים".


לבוש:
זכרי שמדובר בתהליך מעט מלכלך ולכן התלבשי בהתאם. חבל להרוס בגדים יפים – הוציאי מהארון את הבגדים שאת משאירה לניקיונות, לצביעה השנתית של הבית או סתם בגד שאת יודעת שלא תלבשי עוד.


חומרי ההבהרה פועלים על הבגד כמו אקונומיקה ומבהירים גם אותו, אומר פרג', מסיבה זו הצטיידי גם במגבת או מטלית ישנה, על מנת לנגב שאריות מהפנים, וייתכן ותוכתם אף היא בכתמים בהירים.


ציוד:
הצטיידי בקערה בגודל בינוני, זוג כפפות חד פעמי, מברשת פשוטה לצביעת השיער, ונייר כסף. את רוב הדברים ניתן למצוא בכל בית ובמידה ולא, ניתן לרכוש בחנויות לצרכי מספרה, ברשתות הפארם או אפילו אצל הספר האישי שלך.


חומרים:
להבהרת גוונים בודדים בשיער, יש להצטייד ב-30 גרם אבקת הבהרה (שקית אחת) ובכ- 40 גרם קרם חמצן (בקבוק אחד).


להשגת גוונים בהירים, יש להשתמש בקרם חמצן בריכוז של 9% ולהשגת גוונים מתונים יש להשתמש בקרם חמצן בריכוז של 6%. ככל שריכוז החמצן גבוה יותר, כך מתקבלת תוצאה בהירה יותר.


קיימים חומרי חמצן גם בריכוז של 12% ו-18%, אך ניתן להשתמש בהן במספרות בלבד בגלל חוזק ההבהרה והצורך בבקרה של עין מקצועית בזמן השימוש.


את אבקת ההבהרה וקרם החמצן ניתן להשיג בחנויות לצרכי מספרה, ברשתות הפארם או אצל הספר.


התהליך:
לא מדובר בעסק מסובך. ערבבי את קרם החמצן עם אבקת ההבהרה בקערה, עד לקבלת תערובת אחידה וסמיכה (צבע התערובת נע בין לבן לכחול סגלגל), להשגת גוון חום דבש ניתן להוסיף גם מעט מים. לאחר מכן, בחרי את חלקי השיער אותם תרצי להבהיר, מרחי עליהם את התערובת וכסי אותם בנייר כסף השומר על חום החומר ומבודד את החלק המובהר משאר השיער. "זמן ההמתנה עם חומר ההבהרה על השיער לא יעלה על 40 דקות", אומר פרג' ומוסיף ש"במידה והשיער טבעי ניתן להמתין גם 20 דקות בלבד לפני השטיפה".


התוצאה:
הבהרת השיער יכולה להיות תחליף טוב לצביעת השיער כולו, או לביצוע שינוי כלשהו במראה, מספר גוונים יאירו את הפנים, יבליטו את העיניים וידגישו את צבע השיער הקיים, כל זאת כמובן אם התברכת בידי זהב ופעלת לפי ההוראות.


כתבה: קורן דור


באדיבות CrazyLine, יותר אישה מאי פעם


הוסף תגובה