איך לבחור שם חדש?

אין שמות, שהם טובים או רעים. יש רק לשים לב לעובדה, שעל האדם להתבונן תחילה ולראות מהו "נתיב ההזדמנויות" (הערך המספרי של תאריך ) שלו. הדבר יראה את סוג נתיב ההזדמנויות היחיד, שניתן לו בחיים אלה, ושבו בעצם הוא יוכל לפעול כהלכה. טיפשי יהיה לבחור במתכוון סידרה של וויבראציות חדשות, שלא תתאמנה לו ולא תוכלנה לבטא את עצמן.

שנית, יש להתחשב ביכולויות ובכשרונות של האדם, עוד לפני שבוחנים את רצונו היות ובטוח יותר להשתמש בוויבראציות, המוכרות לנו והנמצאות בידינו. הרבה גורמים מלבד מספר "היכולת" (הערך המספרי של השם) לוקחים חלק ביכולויותיו של האדם וישנן הרבה תת יחסים, שיש לקחת אותם בחשבון בטרם מחליטים לשנות את השם.
למשל, סך הכל אותיות השם הפרטי, זהו "המפתח", המאפשר לאדם לשחרר או לפתח את מכלול הניסיונות, שהוא פוגש בחיים. יכול להיות, שצליל מפתח זה אינו נעים, אולם יש להתחשב בספרות שלו, כשהאדם משנה את שמו. גם האות הראשונה של השם הפרטי הנה "אבן הפינה", שעליה האדם נבנה והיא זו אשר תומכת בכל המבנה.
בעזרת "נתיב ההזדמנויות" ( סך הכל הערך המספרי של תאריך הלידה ), אנו מודעים להשפעות השונות, בזמנים השונים, החלות על האדם ובהתאם לכך גם לשלבים השונים ולפסגות השונות, שבהן האדם נמצא. יש לדעת בדיוק איזה שלב ואיזו פסגה פעילים באותו הרגע בחייו של האדם.
בנוסף לכל אלה, יש להבין, שכולנו הגענו לתוך עולם של חסר. חוסר הוויבראציות האלה מתבטא בתאריך הלידה. הספרות החסרות בתאריך הלידה, הם הם "השעורים הקרמתים" ( חובות מגלגולים קודמים) שעלינו לעבור בחיים אלה. אם האדם יכול לספק לעצמו את "השעורים הקרמתים" האלה בשמו החדש, הוא יוכל להפוך אותם למשרתיו ועושי דבריו.

הוסף תגובה