איך להימנע מפציעות ריקוד (מחול)

1. על המורה לשים לב לתנועות נלוות של מפרקים שונים בגוף בביצוע תנועות, אלו עשויים לרמוז על התפתחות פגיעה.
2. בכיפוף ברכיים ובנחיתה מקפיצה על פיקות הברך להיות מעל בוהן מספר שתיים ( הצמודה לבוהן הגדולה ).
3. יש להיות רגיש ליכולות המולדות של כל רקדן ולעתים להתפשר על הדרישות ממנו, לא כולן מסוגלות לבצע turn out מושלם ולא כולן מסוגלות לבצע שפגאט פנים ובנות ( ולעתים אין צורך אמיתי בכך ). דרישה מוגזמת עשויה להביא לפציעה.
4. על החימום להיות הדרגתי ומובנה.
5. יש להיות נהיר בהוראות, לעתים הרקדן אינו מבין את המורה ומבצע פעולה לא מתאימה.
6. חשוב להקפיד על תזונת הרקדן/נית ושעות השינה בעיקר כשזה בגיל גדילה. דיאטה קיצונית , מזון מהיר וחוסר שעות שינה משפיעים באופן ישיר על התפתחות פציעות ומחלישים את רקמות הגוף.

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.