הרפס

הרפס השפתיים או בשמו העממי פצעי קור נגרם על-ידי נגיף ההרפס, ובעיקר מנגיף מסוג הרפס סימפלקס.


פצעים אלה הם מדבקים ומתאפיינים בשלפוחיות מלאות נוזלים בקצות השפתיים. השלפוחיות בשלב מסוים מתבקעות ומותירות גלד לפני ההחלמה. מקרים חוזרים ונישנים של הרפס השפתיים הם נפוצים ביותר ועלולים להתגבר כתוצאה ממתח נפשי, חשיפה לשמש, מחלה או מחזור.


השלמות תזונתיות : ליזין, פלאבנואידים, ויטמין C , ויטמין E , אבץ, פרופוליס. צמחי מרפא: אכיניצאה.


תרופות הומיאופטיות : אפיס מליפיקה, ארסניקום אלבום, בורקס, דולקמרה, גרפיטס, הפר סולפיריס קלקרום, מרקוריוס סולוביליס, נטרום מוריאטיקום, פטרולאום, רוס טוקסיקודנדרון.


לכתבה המלאה


באדיבות אתר Take-Care, בעיות בריאות ופתרונות בריאות


 


טיפ נוסף:


תרופת סבתא יעילה לפצעי הרפס השפתיים ולכל שלפוחיות החום : יש לי המלצה מופלאה שאינה מתחומי עיסוקיי המובהקים אבל חמותי הבולגרית והיקרה סיפרה לי שבבולגריה היו מניחים את משקע הבוץ של הקפה השחור על פצעי הרפס בשפתיים ובכלל על שלפוחיות חום כאלו שיוצאים בשפתיים.


מאחר ואני מוטרדת מידי פעם מהבעיה והסבל נורא, כמו גם האסטתיקה, ניסיתי זאת על גופי שהגיב לכך באופן מדהים כמעט מיידית.


את בוץ הקפה השחור (ללא סוכר), בעודו פושר, מניחים על רטייה\בד\כל דבר אחר נקי, ומניחים את זה על המקום הפצוע והנפוח. זה עושה פשוט פלאים. לאחר פעם אחת ראיתי תוצאות (השתמשתי בזה במשך כשלוש פעמים באותו יום) ולמחרת זה התחיל להתייבש.


דבר נוסף הוא להמנע מחשיפה של השפתיים לשמש בזמן הימצאות הפצעים. אפילו כבר בשלב העיקצוץ הראשון ה"מבשר" על מה שהולך לבוא.


 אז לזה באמת קוראים תרופת סבתא יעילה!


 מאת צוות המכללה לרפואה הוליסטית בכרכור spirit


באדיבות שולמית ניסימוב, מטפלת רב תחומית, מלמדת רפלקסולוגיה במכללה לרפואה הוליסטית בכרכור (במסלולים מוסמך, בכיר, בכיר מתקדם) ומרצה בנושאי מודעות אינטגרטיבית וחשיבה טיפולית, אם השיטה -Therapoint .

הוסף תגובה