ניתן לחשוף מידע שלא יסכן בצורה קיצונית את הסוד שמאחורי ההמצאה

הקונפליקט התמידי – שיווק מול סודיות – "אם אני אשמור את הרעיון בסוד, איך אוכל לשווק אותו?" שואלים רבים מהממציאים. 


לעתים ניתן לחשוף מידע שלא יסכן בצורה קיצונית את הסוד שמאחורי ההמצאה, אך יאפשר שיווק וחקר שוק שהם חיוניים לקידום הרעיון. לדוגמא: אם מדובר בפיתוח מנוע חדש, ניתן לתאר בפני מהנדסים וגופים כלכליים את הביצועים שלו, התכונות שלו והיכן ניתן להשתמש בו מבלי להסגיר את מרכיביו ומבנהו.



 באדיבות מרק ועידן זוטא, משרד  Patent4u


 

הוסף תגובה