כל אחד הוא עולם ומלואו בזוגיות

ישנם זוגות רבים החושבים בטעות שאם הם ביחד ואוהבים הם אמורים להיות אחד, לחשוב, לרצות ולהרגיש אותו דבר. יש לזכור, כי כל אחד מכם הוא עולם ומלואו, אינדיבידואלי, ייחודי ומיוחד במינו ואתם שונים האחד מהשני. זה גם מה שיפה, מעניין ומפרה בזוגיות.

חשוב לקבל, לכבד ולהעריך את השונות של בן הזוג שלכם ולא לבקר, לשפוט או להאשים שהוא אינו עונה לציפיות שלכם. ביקורת והאשמות הן רעל ליחסים. כמו כן, חשוב להבין את השונות כדי לתת לבן זוגכם מרחב ומקום שהוא ראוי לו. הבנה אין פרושה הסכמה. רק כאשר יש הבנה הדדית לצרכים השונים, ניתן לשוחח על חילוקי הדעות.

ממקום של הבנה תוכלו לתת לבן זוגכם את האפשרות להיות מי שהוא במרחב מוגן ובטוח ואז הוא כבר יעניק לכם אהבה מעצמו.

התבוננו בבן הזוג שלכם כעל עולם שונה ואחר וקבלו את ההבדלים ביניכם ללא התנשאות או זווית ראיה של טוב או רע, בסדר או לא בסדר. הוא פשוט אחר וקבלו אותו כמו שהוא.

בן הזוג שלכם הינו אדם בעל עולם משלו השונה משלכם, עם התנסויות חיים שונות, ערכים, אמונות, הרגלים וצרכים ורצונות משלו. הוא איננו יכול, גם אם הוא מאד רוצה, לתת את המענה המבוקש לצרכים שלכם בדרך, בזמן ובאופן המדויק ביותר לו אתם זקוקים. לא תמיד הוא פנוי, פיזית או רגשית. לפעמים, הוא עייף, רעב, עסוק, טרוד, מרוכז בענייניו, רגשותיו או מחשבותיו, ולא תמיד מבין או יכול להיענות לצרכים שלכם. גם אם הוא רוצה מאד לתת מענה, הוא ייתן אותו כפי שהוא מבין ובדרכו שלו.

צרכיו של בן זוג לא יותר טובים או פחות טובים, בסדר או לא בסדר, הם פשוט שונים, אחרים. וזה הבדל גדול שכדאי ומומלץ לזכור!

שליבכם יהיה מלא ועטוף באהבה

הוסף תגובה