הקפד במהלך היום על הפסקות קצרות להפגת המתח

אל תיתן ללחץ לפגום בכישוריך המנטליים. מחקרים הראו כי חשיפה ממושכת להורמוני עקה (Stress) עלולה לפגום בביצועי הזיכרון.


על מנת להסיט את מחוללי הלחץ ולמנוע את השפעתם ההרסנית על כושרך המנטלי, הקפד לשבץ במהלך היום הפסקות קצרות להפגת המתח. מספר דקות של תרגילי נשימה עמוקה, מתיחות יוגה עדינות, מדיטציה או הדמיות חיוביות הן אולי כל מה שאתה צריך על מנת להישאר חד.


אז מה כדאי?


שמור על בריאותך הרגשית והימנע מצבירת לחצים כרונית וממושכת.


פעילות גופנית סדירה ותרגול מנטלי יעזרו לך בהשגת מטרה זו.


באדיבות טובי פולק, מכון וינגייט – חיים של איכות


תודה! כבר אהבת את זה.