רווקה בת 40 עם גרוש בן 45 עלול להיות בעייתי

בהכרויות בגילאי 40+, הקושי לרוב הוא אצל מי שזה עתה מתמודד/ת לראשונה עם היכרות באינטרנט לאחר הרבה שנות נישואים בהן לא היה צורך להבין "בשוק" הלא פשוט הזה ….

 
להלן מספר כללים שיעזרו לכם לעבור את ההכרות באינטרנט בהצלחה:


כלל ראשון: אין מושלם.


כלל שני: חייבים להתפשר על משהו .


כלל שלישי: כדי להקטין את הפשרות ההדדיות רצוי למצוא מכנים משותפים בסטטוס של השניים למשל: רווקה בת 40 וגרוש בן 45 עשויים למצוא שני תחומי מחלוקת מסוכנים: קשר עם ילדי הגרוש ומנגד התשוקה הדחופה שלה להרות…                עוד דוגמא: הגרוש מת"א והוא מחוזר ע"י חיפאית…. מה המחיר שנדרש לשלם ומי ישלם את מחיר המרחק מהילדים/עבודה/משפחה? כמה זמן יבלה האיש בנסיעות?


כלל רביעי: להבין שהיוצרות התהפכו והדמיון אצל השניים עובד "על-ריק" כיוון שבעבר ההיכרות היתה קודם ויזואלית ורק אח"כ אישית !
בעידן האינטרנט לומדים דרך אימיילים [וגרוע מזה דרך תמונות מטעות] על הצד השני ואז כאשר פוגשים מתרחש בדמיון תהליך של הסתגלות או דחייה ואז עשויות לבוא אכזבות ואי נעימות להתנתק – למדנו דרך התכתבות ובנינו פנטזיה של הדמות ואז במפגש יש את כל האפשרויות:שניהם שמחים – או הוא מאוכזב – או היא מאוכזבת – או שניהם מאוכזבים …


כלל חמישי: מה שהיה הוא לא מה שיהיה. כולם יודעים יותר טוב מה הם לא רוצים ופחות מסוגלים לתאר מה כן מחפשים בפרטנר/ית.
בפרק ב' לומדים להכיר משהו שלא היה לנו וכאן החידושים הלא מוכרים [לרוב] לעומת מה שהיכרנו ונפרדנו וקל לתאר מה לא טוב כלומר מה אנחנו לא רוצים שוב…


כלל שישי: כל ההצגות מסתיימות תוך שלוש שעות ואז שניכם חוזרים הביתה למציאות…


באדיבות askzeev
 

הוסף תגובה