עבור כל דף באתר, יש לקבוע מהי תגובת הגולש הרצויה ולהביא לביצועה

אחת הסיבות העיקריות שבגללה אנשים עוזבים את האתר לפני שהם ביצעו רכישה היא מחסור בקריאה לפעולה: האלמנט הקטן שקורא לגולש "קנה עכשיו", "הרשם עוד היום לרשימת התפוצה שלנו".הגולש קרא את הדף, הגיע לסיומו ועזב.


על מנת למקסם את יחס ההמרה כל דף באתר חייב שתהיה בו סוג של קריאה לפעולה. הפעולה יכולה להיות מעבר לדף הבא, הרשמות לרשימת תפוצה או, גולת הכותרת, הכנסת פרטי כרטיס האשראי וביצוע ההזמנה.


אסור להשאיר דף שממנו לא יהיה לגולש לאן להמשיך. יש לקבוע עבור כל דף באתר שלנו מהי תגובת הגולש הרצויה ולהביאו לביצועה.


מאת ניר אדר


באדיבות K קידום אתרים מקצועי

הוסף תגובה