מה גורם לנשים להימשך למאנייקים?

כמה פעמיים שוחחת עם חבר שלך כשאתם מספרים אחד לשני על קשרים שהיו והתפספסו ומשפט בסגנון הזה עלה בשיחה -"אבל הייתי כל כך בסדר איתה, באמת, אני לא מבין איפה לא הייתי בסדר.." "עזוב, אמר לך החבר, בנות אוהבות בנים שהם מאנייקים אליהן, מתנהגים אליהן מגעיל וזה מה שהן רוצות.." מוכרת לך השיחה הזאת?

או שיחה עם ידידה בה אתה מנסה לשכנע אותה לעזוב את הבחור ההוא, זה שפוגע בה, מעליב אותה, מבריז לה, עושה לה תרגילים והיא מצידה פשוט לא מסוגלת וחוזרת אליו פעם אחר פעם.. למה זה קורה?! מה עושה לנשים את זה?


מה גורם לנשים להימשך למאנייקים?


אז מלבד "מוטיב ההרס העצמי של אנטיגונה" השנואה מכיתה ח' ..
נשים לא נמשכות למאנייקים בגלל שהם מאנייקים, הן נמשכות אליהם בגלל תכונות מסוימות שקיימות אצלם, התכונות המאוד מסוימות הללו, ממגנטות אותן בצורה לא מודעת, גורמות להן להמשך לאותם גברים, להיות עיוורות לכל השאר ולפיכך "לסלוח" להם במרכאות על הרבה דברים אחרים..
 
גברים, תנסו להיזכר בפעם האחרונה ששמעתם בחורה אומרת על גבר שהיא הכירה משפט כמו "הוא באמת בחור נחמד.." כמה תשוקה או משיכה אתם חושבים שהייתה שם? קרוב לוודאי – אפס. בחורות לא אומרות על בחור שמדליק אותן, בחור שהן מצפות שיתקשר שוב, בחור שהן מתות לצאת איתו את הביטוי "בחור נחמד".  נחמד זה סרט בכבלים, נחמד זה מזג אוויר, ארוחת צהריים אצל ההורים. זה נחמד.
אם בחורה אומרת על בחור שהוא נחמד, זה בעצם אומר שיש לו מרכיבים שהיא רואה כמתאימים לחתונה מקסימום, ולכן היא נותנת לזה צ'אנס..אולי, היא אומרת בליבה, זה יתפתח עם הזמן.. כשהיא אומרת על בחור "נחמד", היא לא נמשכת אליו. נקודה.
בחורים נחמדים הם לא אתגר גדול.


אני לא אומרת או ממליצה לבחורים לא להיות נחמדים לבחורות אבל אני בהחלט טוענת שיש דרך לעשות את זה ועדיין להישאר מעניין ומאתגר.
 
אף אישה לא רוצה גבר "מאנייק" לצידה ובכל זאת אין בייננו אנשים שלא שמעו או חוו סיפורים בסגנון הזה.
גבר שנחשב בעיניי הנשים כגבר מאנייק הוא גבר שמשתמש, שלא במודע בחלק גדול מהתכונות שגורמות משיכה לנשים, במילים אחרות, הן לא נמשכות אליו בגלל העובדה שהוא המיץ של הזבל אלא בגלל שהוא יוצר אצלן משיכה בשימוש בהתנהגות מסוימת ותכונות אופי מסוימות שגורמות למשיכה אצל נשים.


מה הן איפה התכונות הללו? שכל כך ממגנטות נשים?
אחת מהן,היא תכונת הגבר המוביל.
הגבר המוביל, הוא זה שמנהיג את החבורה. תכונת מנהיגות היא תכונה מאד מושכת בעיני נשים. גבר מוביל הוא זה שלוקח פיקוד על דברים, תופס שליטה בסיטואציות ובמקרה שלנו לא מאפשר לבחורה להוביל או להניע אותו על פי דעתה ורצונה.
הימשכות לגבר מוביל אינה מפתיעה. עוד בימים הקדומים, נשים רצו ושאפו להיות עם המנהיג, עם ראש הציידים, הוא זה שמביא הביתה את השווראמה הגדולה יותר, את שוק הבשר העסיסית יותר.
כך גם בטבע.
בהתנהגותו הוא בעצם אומר לבחורה גם בלי מילים רבות: את יכולה לסמוך עלי, אני יודע מה אני עושה, הרצון שלך בהחלט נחמד מאד, אבל מאחר ואני המוביל, את תהיי המובלת.
נשים רבות עשויות לקרוא את זה ולהרגיש כעס, אבל מצד שני כשהגבר המוביל אומר לה באסרטיביות ובקול בוטח :"תהיי מוכנה ב – 9, אני אבוא לאסוף אותך, " לעומת הבחור "הנחמד"  שאומר בהססנות  " אולי, בא לך לצאת, אם את פנויה..אפשר לעשות משהו השבוע, אולי בערב?.."  היא מהר מאד יודעת מה מעניין אותה יותר ומה מושך אותה יותר.


נשים אוהבות גברים מובילים, כאלו שאי אפשר לטרטר אותם "תבוא לפה, בוא נלך לשם, קח אותי לפה, תחזיר אותי לשם, עכשיו תביא לי תיקח לי.."
זה לא מושך אותנו. 
 
למדו עוד ובחינם באתר בייבמאסטר – מה נשים רוצות

הוסף תגובה