הדרך ללב כל אישה היא קודם כל דרך המילים שאתה מוציא מהפה

פלרטוטים זה נושא מאד חשוב ורלוונטי לעניינו, לא כל הגברים יודעים לפלרטט, וחבל שכך, הדרך ללב כל אישה היא קודם כל דרך המילים שאתה מוציא מהפה.

הרבה פעמיים אתם אומרים לנו דברים באותה דרך וצורה שאתם רגילים להגיד לחברים שלכם. זה לא עובד, אנחנו לא אוהבות יותר מידי ישירות. גם הדרך שבה אנו מתקשרות היא לא ישירה גם במילים וגם במעשים.
 
זה נורא, אבל אנחנו מצפות שתבינו אותנו, אנו שולחות המון, למעשה טונות, של רמזים, ואם לא תמיד קולטים.
 
גברים רבים ניגשים לבחורה , מציגים את עצמם ומיד מצפים שהיא תסכים לצאת איתם.
למה לא? אתם שואלים את עצמכם, למה לבזבז זמן, התשובה היא ברורה, זה לא עובד אצלנו ככה.
גם גברים ששולחים באתר ההיכרויות פניה עם משפט כמו, היי אני מאיר, 0521155222 לא תזכה להרבה הענות, ישיר מידי, ללא חיזור, יבש מידי.
ולכן, עליכם ללמוד לפלרטט…
נשים משיגות הרבה בחייהן ע"י פלרטוט, גברים שיודעים לעשות את זה משיגים המון, באמת.
עוד סיבה ברורה שאישה לא אוהבת ישירות כמו במקרה שבחור ניגש לבחורה ומציע מיד דייט או מבקש ישר טלפון, היא העובדה הפשוטה שברגע שפנית בדרך זו לאישה, במילים אחרות אמרת לה, אני רוצה אותך בגלל איך שאת נראית. נכון שאנו מאד מתאמצות להראות טוב, שעות במספרה, בגדים , דיאטות וכדומה, אבל.. אנחנו רוצות שאתם תרצו אותנו לא רק בגלל איך שאנו נראות.
בשיחה קלילה וזורמת, רמיזות קלות , אנו מרגישות שיש גם עניין חברתי, שיש תקשורת, והרי ידוע שנשים אוהבות תקשורת.
 
על ידי פלרטוט אנו רואות עד כמה אתה חברותי, קליל, ובמיוחד אם יש לך חוש הומור.
ע"י זה אנו יכולות לדמיין איך אתה במיטה. יבש? משעמם? קר? רציני? או מלא חיים ויצירתי. אם גבר הוא ישיר איתנו אנחנו ישר מדמיינות לעצמנו שברגע שנגיע איתו למיטה הוא לא יבזבז זמן על "משחק מקדים" וישר יזנק למטרה, הוא לא יהיה יצירתי בקניית מתנות קטנות וחמודות, ובכלל, הוא לא נראה לנו fun במיוחד, ואתה יודע משהו,זה באמת ככה.
אז גם אם אתה לא מחשיב את עצמך פלרטטן טוב, או יצירתי במיוחד, תשמח לדעת שכל אלו הן תכונות שניתן לשפר וליעל בצורה מדהימה ובמהירות.
 
אז איך מפלרטטים?
 
פלרטוט לא חייב להיות סקסואלי בכלל, הוא יכול להיות נהדר כשהוא מורכב רק ממחמאות עקיפות או ישירות בקלילות וקורטוב של הומור.
העיקרון הוא לתת תשומת לב, אני ממליצה בחום להתאמן על הכישור המאד חשוב הזה, בכל מקום, עם הקופאית, עם פקידת הדואר, עם העורכת דין שלך, בכל מקום בו יש נשים אתה יכול להתאמן על יכולת הפלרטוט שלך, ואתה יודע מה?  אתה יכול, ממש במקרה, גם לעשות להן את היום. יש טוב מזה?
 
לדוגמא:
הגעת לדואר, יש שני תורים, הגיע תורך, אתה ניגש לפקידה, מברך אותה לשלום, ואז אומר משהו כמו " תדעי לך שהייתי מאד לחוץ, אבל ברגע שראיתי שאת פה ידעתי שהתור הזה יהיה מאד מהיר" ותחייך.
אני מבטיחה לך שהיא תחייך בחזרה.
 
אתה יכול להגיד לעורכת דין שלך משהו כמו " חבר שלי המליץ לי על עו"ד מצויין ואז אמרתי לו, שיש לי עורכת דין שהיא גם חכמה וגם יפה, איך אני יכול להחליף  קלף כזה מנצח" ?
 
יש גם את המשפטים היותר בנאלים כמובן כמו: "אם לא הייתי נשוי וחי באושר עם אשתי, לא הייתי מניח לך" אבל כאן יש גם אלמנט חיזורי,אומנם קטנטן אבל יש, אז תזהר.
 
ככל שתפלרטט יותר, אתה תשתפר, לא תאמין עד כמה.
בכלל, אישה בכל תפקיד, כשמפלרטטים איתה תמיד תיתן לה איזשהו יחס מועדף, אפילו קטנטן אבל שווה. היא מרגישה שהיא לא עוד חיילת במערכת ואתה יוצא נשכר, שני הצדדים מרוצים.
 
עכשיו שים לב, אם היא מפלרטטת בחזרה, היא מעוניינת, אם לא, ונסית פעם או פעמיים, אתה יודע שאין עניין. הרווח הוא שלא סיכנת את האגו שלך ואתה יודע איפה אתה עומד.
 
המטרה היא לא להפסיק לפלרטט עם האישה שאיתה אתה יוצא, לגרום לה לרצות לצאת איתך שוב ושוב.
 
כמו כן, ע"י פלרטוט תמים אתה יכול לדעת הרבה מאד על הבחורה, נשים מספרות הרבה יותר ממה שהיו רוצות לספר כשמפלרטטים איתן. למה? פשוט כי אתה נחמד , קליל, צוחק, ומחייך מכל שטות שאנו פולטות, אנו לא מרגישות מאוימות, זה נותן לנו הרגשת ביטחון, זה נותן לנו הרגשה שאתה מעוניין ואז.. אנו לא נזהרות בלשוננו. תוכל ללמוד הרבה על האישה שממולך בגישה זאת.
 
בוא נגיד שאתה אלוף בפלרטוטים, השתפרת מאד. יפה, רק תזהר שזה לא יהיה עכשיו בעורכיך, למה הכוונה? כשאתה יחד איתה, אתה לא מפלרטט עם אף אחת. תזהר. לא עם המארחת, לא עם המלצרית, וגם לא עם ידידה קרובה שבאה לשולחן להגיד שלום.
כל אילו לא חשובות כרגע, ולא יקדמו אותך למטרתך. אני לא אומרת שתהיה מגעיל אליהן, לא, אבל לא להיות יותר מידי ידידותי או פלרטטן, אתה רואה רק אותה.
העיניים שלך מתבוננות בה או בתפריט, ולכל שאר הנשים אתה מתייחס בקורקטיות. היא תמות על זה. מבחינתה, עשית אותה מלכה. דברים קטנים אבל כל כך משמעותיים.
 
אם אתה גבר פופולארי שמכיר ויש לו המון ידידות, כמובן שזה יהיה רעיון רע לקחת אותה למקום שמכירים אותך בו, וכל שנייה מישהי אחרת תבוא לתת לך נשיקה וחיבוק.
אם זה במקרה כבר קורה ואתה רואה את הידידה הקרובה מתקרבת אל השולחן בצעדי ענק, אתה יודע שחיבוק ענק ונשיקה מתקרבים, תקום ושלח לה את ידך קדימה, כך אולי תוכל לבלום את הנשיקה והחיבוק. מיד תגיד, ענת (הבחורה שאתה יוצא איתה) תכירי זאת רונית, חברה ותיקה שלי (על הידידה).
 
וזהו, אל תפתח שיחה, אתה יכול לשאול, עם מי את פה? ומה עם הבחור שספרת לי עליו (אם היא ידידה אז מתישהו היא בטח סיפרה לך על מישהו) אם היא לא יודעת על מי אתה מדבר, תגיד "ההוא..נו.. טוב לא משנה, יופי, אני שמח לראות שהכול טוב, אנחנו נעבור להגיד שלום לפני שנלך". זה סימן דיי עבה בשבילה להסתלק.
 
כשהיא תשאל אותך "מי זאת?", היא לא מתכוונת שם, ת.ז. ותואר אקדמאי, היא מתכוונת – האם שכבת איתה. לזה היא מתכוונת. אל תשקר! זה יכול לצוץ יותר מהר ממה שאתה חושב. תגיד "יצאנו פעם לפני המון זמן, זה לא הסתדר ונשארנו ידידים"
ואז כמובן תבוא השאלה "למה, מה קרה?"
"תאמיני לי שאני לא זוכר" זאת תשובה שלא תתקבל טוב, אנו נרגיש שאתה מסתיר משהו,
עדיף להגיד משהו כמו " את יודעת איך זה שאתה יוצא בשביל לצאת, זה פשוט לא התאים כזוג, אז נשארנו ידידים". 


למדו עוד ובחינם באתר בייבמאסטר – מה נשים רוצות

הוסף תגובה