לעיסוק בפעילות גופנית סדירה, השפעה חיובית על המוח

עיסוק סדיר בפעילות גופנית עשוי לסייע לכם לשמר אזורי מפתח במוח.
המחקר המדעי הוכיח כי לעיסוק בפעילות גופנית סדירה, השפעה חיובית על המוח הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.


מחקרים שנערכו באחרונה הדגימו כיצד פעילות גופנית משפרת את תפקודם של אזורים מסוימים במוח, הקשורים בזיכרון, כדוגמת ההיפו קמפוס. חלק מהמחקרים אף הראו הבדלים אנטומיים ברצפים מסוימים במוח אצל מאומנים, לעומת אנשים שלא עסקו בפעילות גופנית כלל. מתברר כי עיסוק בפעילות גופנית מסייע בהאטת תהליך הירידה בצפיפות המוח בגיל מבוגר.


לכן, על מנת לשמור על חדות מוחכם, הקפידו לשלב צעידה נמרצת של 30 דקות בכל יום.



 באדיבות טובי פולק, מכון וינגייט – חיים של איכות

תודה! כבר אהבת את זה.