על מנת להצליח בקידום מכירות אנו חייבים להיות יחודיים

אנשי עסקים למדו לקדם מכירות גם בתקופות של מיתון, ומיישמים את "כללי המשחק" כיאות:


א) שיפור איכות המוצר.


ב) שרות מקסימלי.


ג) הנחות מסחריות.


ד) פרסומת טוטאלית.
 
עכשיו, ע"מ להצליח, אנחנו חייבים להיות ייחודיים, שהרי אם כולם יינהגו כך, הרי שוב אנו ניצבים באותו מרחק ממתחרינו, קרי – בידיהם אותו נתח שוק כמקודם.
 
עלינו לאתר את הכלל הגמיש ביותר מבין ארבעת הנ"ל ולנצל מתוכו את המרכיב בעל הערך המוסף הכי גבוה ושעלותו לעסק שלנו נמוכה בהרבה מתדמיתו בעיני הלקוח / הצרכן.


באדיבות צבי סתוי, סתיו מוצרי פרסום
 

תודה! כבר אהבת את זה.