מתנות לפסח

שמחה רבה, שמחה רבה, אביב הגיע – פסח בא. אך מעבר לניקיונות, הסידורים, החידושים, הקניות וכו', יש עוד צד לחג האביבי הזה: מתנות לפסח. אלו מתנות לפסח כדאי לקנות?


מתנות לעובדים: בעובדים תמיד כדאי להשקיע יותר, מקום העבודה הוא כמעט ביתנו השני ועל מנת לחזק את תחושת השייכות למקום חשוב להעניק מתנות בחגים, ולתת תחושה טובה של משפחתיות. מתנות מסוג זה יכללו חבילות שי מפנקות של שוקולדים, יין, או למקוריות – ישנן ערכות טיולים למיניהן שהן מתנה נפלאה לקראת האביב שמתקרב וחופשת חג הפסח! גם ערכת ברביקיו או סט בישול יכולים להיות מקוריים.


מתנות ללקוחות: לקוחות הבאים אליכם ישמחו תמיד לקבל שי קטן מכם, בעיקר בחגים. הדבר מתקבל בשמחה וגורר אחריו סדרה של ברכות ואיחולים בין הצדדים, לקוח יעריך זאת ויזכור אותך. מתנות לפסח ללקוחות יכולות להיות מחזיקי מפתחות בצורות שונות, "חמסה" לקיר, עטים עם לוגו החברה, שוקולדים,מהדקים, כוס יין, פותחן ליין ועוד. 


מתנות לבני משפחה: ישנן חברות המציעות "ערכות לחג", וכל מה שנותר לנו לעשות זה להחליט איזו ערכה אנו רוצים. הערכות בדרך כלל מכילות: בקבוק יין יפה עם איזה קישוט, או ערכה של דברי מתיקה הכשרים לפסח בתוך סלסלה/בתוך קופסת שעווה ריחנית. בקבוק יין עם ערכה יפה מאוד מתאים לליל הסדר. כמו כן, מגש לליל הסדר, או אפילו גביע של קידוש מתקבלים מאוד יפה. מתנות לקרובי משפחה יכולות להיות "ברכת הבית", מזוזה, כוסות יין, יין, הגדה של פסח, שמיכת פיקניק, חמסה לתלייה, פמוטים ועוד.


מתנות לילדים עם מציאת האפיקומן: אם אתם עורכים את הסדר כהלכתו, או לפחות ממשיכים את מסורת האפיקומן, הזוכה המאושר יצפה למתנה ובמקרה זה ילדים הם לא בררנים! מתנות תמיד מתקבלות בברכה. לכן רצוי לקנות לכל ילדי המשפחה מתנה קטנה לחג, על מנת שלא תיווצר קנאה ביניהם – ולזה שמוצא את האפיקומן, אפשר לתת מתנה נוספת גדולה יותר. מתנות קטנות יכולות להיות שוקולדים, עטים, צעצועים קטנים או מטבעות שוקולד. מתנות לפסח מחזקות את תחושת החג, הן במשפחה, בעבודה ועם חברים. אז שיהיה חג שמח !


 באדיבות צבי סתוי, סתיו מוצרי פרסום

הוסף תגובה