אימון יומי ארוך גורם להפחתה גדולה יותר בערכי הכולסטרול

האם תהית פעם מה עדיף עבורך? מספר מקבצי פעילות גופנית יומיים קצרים, או אימון אחד ארוך?


מתברר כי שתי האפשרויות מועילות, אולם בחירה בגרסה הארוכה טובה יותר ללבך!


במחקר שנערך באחרונה, נבדקו ערכי הכולסטרול של אנשים שביצעו תוכנית אימוני הליכה במשך 18 שבועות. נמצא כי אצל האנשים שביצעו אימון יומי ארוך (20-40 דקות הליכה), בהשוואה לאלה שביצעו שני מקבצים יומיים של 10-15 דקות או שלושה מקבצים של 5-10 דקות, נמדדה הירידה הגדולה ביותר בערכי הכולסטרול.


אם לוח הזמנים שלך מותאם בקלות רבה יותר למספר מקבצים של פעילות גופנית, ולא לאימון אחד ארוך – אל תוותר! בחר באפשרות זו, משום שהדבר החשוב ביותר הוא לפעול.



באדיבות טובי פולק, מכון וינגייט – חיים של איכות

תודה! כבר אהבת את זה.