להישקל לעיתים קרובות- המפתח להצלחת תכנית הרזיה

מרבית תוכניות הדיאטה מורות למרזים להתרחק מהמאזניים, כדי שלא יתייאשו מהירידה האיטית במשקל. אבל החוכמה הקונבנציונאלית הזו שגויה מעיקרה.להישקל לעיתים קרובות ואפילו לעיתים קרובות מאוד הוא המפתח להצלחת תכנית הרזיה.
ברשימה של קבוצת משתתפים בהרזיה /פיקוח על המשקל, אוסף המונה 4500 מרזים בהצלחה רבה שהשילו מעליהם כ-14 ק"ג ושומרים על הישג זה לאורך השנה. 75%, מהמשתתפים שוקלים את עצמם לפחות פעם אחת בשבוע, בעוד ש 44.5%, נשקלים לפחות פעם אחת ביום.
מחקר על אנשים שרזו בתוכנית ההרזיה המבוקרת מראה, כי שקילה סדירה עוזרת למרזים להגיב לפני שהנזק הנגרם גדול מדי, הסבירות להצלחה גדולה יותר אצל אנשים שתוספת של 1.5 ק"ג הדליקה אצלם את הנורה האדומה להתחיל משטר דיאטה, והשקילה היומית היא שסיפקה את ההתראה.


מאת טרה פרקר-פופ, כתבת מדור בריאות שהתפרסם בשבועון ה וול סטריט 


 


תודה אישית: מתוך כתבה ב"כאן נעים", העיתון הראשון של אמצע המדינה

תודה! כבר אהבת את זה.