כך תמנעו כאבי ברכיים

מרבית הסובלים מכאבים בברכיים סובלים מכאבים בחלקים אחרים של הגוף, ובהם צוואר, מפרק ירך, קרסול וגב תחתון. היו קשובים לגופכם.

לסובלים מכאבי ברכיים אין לבצע פעילות בעלת אימפקט גבוה כגון ריצה, אירובי עדיפות קיימת לשחייה או לכל פעילות בה לא מופעל עומס על מפרק הברך.

תכנון מראש של פעילות כולל חימום הברך לפני מפחית את כאבי הברכיים בסיום הפעילות.

ישיבה מרובה גורמת לכאבי ברכיים, עדיף לקום מדי שעה ולבצע הליכה קצרה.

נעלי ההליכה בהם אנו מבצעים את הפעילות היומיומית משפיעות על הסיכוי לכאבי ברכיים. יש להשקיע בנעליים איכותיות ואורטופדיות לא רק עבור חדר הכושר.

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.