טיפים חשובים להקלה על כאבי גב תחתון

  • בצעו פעילות ספורטיבית. ספורט מחזק את השרירים והשלד, ומאפשר לגוף להתמודד עם עומסים גדולים יותר.
  • שבו נכון בעבודה. חשוב שהמסך של המחשב יהיה בגובה הפנים, הידיים תהיינה מונחות רפויות על השולחן, הגב צמוד לכסא והרגליים מונחות על הרצפה.
  • הימנעו מהרמת משאות כבדים. אם אתם נאלצים להרים משהו כבד, חלקו את העומס.
  • הורידו במשקל. אם הנכם בעלי משקל עודף, רדו במשקל. הגוף יצטרך לסחוב פחות משקל וכך יופעל עליו פחות לחץ.
  • הימנעו מלחץ נפשי. קל לומר קשה לבצע, אבל דעו כי כאשר אתם בלחץ נפשי מתמשך, השרירים מגיבים בהתכווצות מתמדת, גם באזור העורף והשכמות וגם באזור הגב התחתון.
  • הפסיקו לעשן. עישון נמצא כגורם סיכון לכאבי גב מאחר והוא מגביר את הסיכון לירידה בצפיפות העצם, לחוזק העצמות ולשינויים ניווניים בעמוד השדרה.

לחצו על הלינק למטה, כנסו למדריך המקיף לכאבי גב וגלו איך תוכלו לטפל בכאבי הגב התחתון שלכם ללא ניתוחים!

תודה! כבר אהבת את זה.