דיאטת אורז

דיאטת אורז היא דיאטה ותיקה, אשר פותחה בשנות ה 30 ע"י רופא גרמני בשם וולטר קמפנר, במטרה לטפל בבעיות השמנה, לב, לחץ דם, ובעיות בכליות. הבחירה באורז כמרכיב תזונתי לתהליך ניקוי הגוף נובעת מהיותו ניטראלי וקל לעיכול. צריכתו מאפשרת לגוף להתרכז בתהליכי ריפוי טבעיים יותר מאשר בתהליכי עיכול ממושכים המעמיסים על המערכות. רבות נכתב על דיאטת האורז וניתן למצוא ספרים מקצועיים בנושא.

בנוסף, מאפשרת דיאטת אורז לשמור על רמת אנרגיה תקינה בגוף, לצד ירידה מתונה והדרגתית במשקל, היא מצויינת לסובלים מרגישות, אלרגיה, לחץ דם, בעיות עיכול, עייפות ועוד.
דיאטת אורז אינה מכילה אורז בלבד, בהמשך הסדנה, ככל שהניקוי מעמיק מתווספים לתפריט מזונות מן הצומח, כגון: עלים ירוקים, שיבולת שועל, ירקות, קטניות ועוד. כאשר כל אלו מלווים מההתחלה במיצי ירקות ופירות.

דיאטת אורז לניקוי הגוף מסייעת רבות, לא רק להשלת קילוגרמים מיותרים, אלא גם כחלק מטיפול בבעיות עיכול, אלרגיות, עייפות ועוד. דיאטת אורז מסייעת לניקוי הדם, מערכת העיכול והכבד.

לאורז יש תכונה מאזנת והוא נחשב לניטראלי בהשפעתו על גוף האדם ולכן הוא מתאים כמעט לכולם. כאשר אוכלים רק אורז, נוצר מצב מונוטוני שבו מערכת העיכול "משתעממת" והגוף לא צריך להתאמץ ולהשקיע אנרגיה רבה בעיכול המזון. דבר זה מאפשר לגוף את החופש האולטימטיבי (כמעט כמו בצום רפואי) לו הוא זקוק כדי להתרכז בתהליכי ריפוי במקום בדברים אחרים.

דיאטת אורז היא גם דרך נפלאה לגלות האם יש מזונות מסוימים אליהם ישנה רגישות (אי סבילות), מזונות הגורמים לאי נוחות וגזים במערכת העיכול, או לכל תופעה אחרת. זוהי דיאטת אלימינציה לכל דבר.

הוסף תגובה