דיאטה הנכונה

על פי הגישה שלי, כדי לאזן את המשקל ולהסיר את הקילוגרמים המיותרים צריך לאכול – ולאכול הרבה!!!

כאשר מגיע אלי אדם לצורך ירידה במשקל, אחת ההנחיות היותר חשובות שהוא מקבל זה לאכול כל שעה וחצי!  ברוב המקרים אני מקבלת הבעה תמוהה ולא מבינה, אך התוצאות מדברות בעד עצמן וכמובן שאני מסבירה:

כאשר אוכלים כל שעה וחצי (גג שעתיים) קורים 3 דברים:

1. הגוף לומד לסמוך עליכם שהוא מקבל מזון באופן סדיר ועקבי ושאתם לא מרעיבים אותו וגורמים לו להכנס למצב הישרדותי של רעב שבו הוא נאלץ לאגור את מה שיש ולהוריד את המטבוליזם (=עלייה במשקל). כאשר הגוף מרגיש מספיק בטוח שהוא מקבל מכם את ההזנה הוא יכול ללמוד לשחרר את מה שאין לו בו צורך!

2.  כאשר אוכלים כל שעה וחצי, הקיבה מתכווצת ויורדים במשקל: אם אוכלים כל שעה וחצי קשה מאוד לאכול ארוחות גדולות – מה שגורם לכמות המזון שנכנסת לגוף בכל ארוחה להצטמצם ולא להגדיל את הקיבולת ואת נפח הקיבה = ירידה במשקל!

3. כאשר אוכלים כל שעה וחצי את הדברים הנכונים – אין רעב! רמת הסוכר בדם נשארת מאוזנת והמשמעות של זה היא ירידה במשקל.

גישה זו עומדת בניגוד לכל מה שלמדתם עד כה! אך היא פשוט עובדת.

אז בתור דבר ראשון, בואו נפטר מהמילה הנוראית הזאת "דיאטה" ונתרגל "איזון משקל" מאחר וכך רואה הנטורופתיה בגישתה המיוחדת את תהליך הירידה במשקל.

הנטורופתיה, כאשר היא מסייעת לטפל במחלות, מעוניינת להפעיל את מערכת הריפוי הטבעית שבגוף ולהביא את הגוף להשגת איזון, כשחושבים על זה – אין שום סיבה בעולם, שגוף החוזר לאיזון, לא יאזן גם את משקלו !!!

לכל אדם יש משקל שבו גופו מרגיש הכי טוב. שימו לב: אין כאן כלל, עניין של טבלאות ואחוזים ואיפה "צריך" להיות. זה עניין של הגוף עם עצמו. כל גוף מאוזן יודע בדיוק באיזה משקל הוא רוצה ואמור להיות כדי להיות ויטאלי ובריא. אני מכירה גם אנשים שהרזו יותר מדי, ולאחר תקופה משקלם התאזן (הפעם כלפי מעלה), אך לא בצורה החולה והלא מאוזנת שקוראת עקב "דיאטות קסם" או דיאטות "בזק" מהירות ואינטנסיביות.

הוסף תגובה