איך להיות מנהל ולהצליח!

האם כל אחד יכול להיות מנהל ולהצליח? האם יש בי את מה שצריך כדי להיות מנהל מצליח? מה נדרש ממני כדי לרתום את העובדים שלי להישגים הנדרשים? אם גם אתם מעסיקים את מחשבותיכם עם השאלות הנ"ל, המשיכו לקרוא איך תוכלו כבר עכשיו להפיג את החששות ולפרוץ קדימה ולהצליח!

כמנהלים חדשים אתם נבחנים יותר על ידי סביבתכם, בין עם על ידי עמיתים לעבודה ובין עם על ידי המנהל האישי והעובדים שלכם.  מדובר בסיטואציה לא קלה, ואף מלחיצה.

כבר כשהתחלתי לעבוד בארגון בו אני נמצא כיום, ידעתי שהשאיפה שלי היא לנהל אנשים ולהתקדם הכי למעלה שאפשר ולכן, כבר בתור עובד חדש בצוות התבלטתי תמיד, לקחתי על עצמי משימות ויזמתי רעיונות ופרויקטים חדשים. לפני כשנה התקבלתי לעתודה הניהולית ולאחר הכשרה של מספר שבועות קיבלתי לידי צוות שמונה 12 עובדים.

התחלות אף פעם לא קלות, וגם שלי לא הייתה. כדי להיות מנהלים מצליחים אתם נדרשים להיות קשובים גם לצרכי העובדים שלכם וגם לצרכי הארגון. תכונות של מנהל הן לא מולדות אלא נרכשות, ולכן אני מעלה על כתב מספר תכונות שלדעתי הכרחיות שתהיינה אצל כל מנהל שרוצה להצליח בתפקידו:

– לעורר בעובדים שלכם מוטיבציה לקום בבוקר לעבודה ולעשות אותה הכי טוב שאפשר.

– לתת לעובדים שלכם הרגשה שהם נחוצים ומוערכים על עבודתם.

– לתת לעובדים שלכם להיות שותפים בתהליך קבלת ההחלטות בארגון.

– להיות עירנייים לבעיות האישיות של העובדים שלכם.

– להוות דוגמא אישית לעובדים שלכם.

אחרי שהבנתי שכדי לפתח קריירה ניהולית ולהיות מנהל טוב לא מספיק לסיים תואר במנהל עסקים נרשמתי לקורס בניהול מעשי ואני ממליץ עליו בחום לכל מי שרוצה לממש את מלוא הפוטנציאל והיכולות הניהוליות שבו…

לחצו על הקישור המופיע מטה וגלו את על התכונות שנדרשות ממנהל, או מה לא מלמדים אותך בבית ספר למנהל עסקים…

הוסף תגובה