טיפול בעור לא אחיד

מייק-אפ הינו הפתרון המתאים ביותר לגוון עור בלתי אחיד, המתאפיין בכתמים, נמשים וצלקות של פצעונים. ראשית מרחי שכבת מייק-אפ לאורך קו הלסת, כדי לוודא שהגוון אכן מתאים לך. לאחר מכן, מרחי את המייק-אפ בשאר חלקי הפנים באמצעות קצות האצבעות או ספוגית, כדי להשיג מראה שלם ואחיד. תכשירי מוס ניתנים למריחה בקלות ומספקים כיסוי בינוני עד מלא, המושלם לטיפול בגוון עור בלתי אחיד. מומלץ להשתמש ב- Dream Matte Mousse להשגת כיסוי חלק המתמזג בקלות. השתמשי בקונסילר בגוון צהוב או במייק-אפ על פצעונים כדי לנטרל את האדמומיות.

אם עורך סובל מפיגמנטציה (נקודות וסימנים כהים), השתמשי בקונסילר המיועד לכיסוי מלא, כגון Cover Stick או Dream matte Concealer ולאחר מכן מזגי גם מייק-אפ בגוון בהיר יותר מזה של עורך, אולם כהה יותר מזה של הפצעון המוסתר.

עורן של נשים מסוימות נוטה להיות בהיר יותר באזור מרכז הפנים וכהה יותר באזורי הקצה של הפנים, עד לצוואר. להשגת מראה אחיד של גוון העור, יש צורך בשני סוגים של מייק-אפ : מייק-אפ בהיר יותר, אשר תואם לחלק הבהיר של פנייך, ומייק-אפ כהה יותר, אשר תואם לחלק הכהה שלהם. ערבבי את שני המוצרים ולאחר מכן מרחי את התערובת על כל שטח הפנים, עד להשגת מראה גוון אחיד.

הוסף תגובה