שיווק דפים בפייסבוק

עיצוב דף אוהדים – דאגו שיהיה לכם דף  אוהדים מעוצב ויפה שימשוך קהל רב. דאגו לשנות את הגדרות הדף כך שדף הנחיתה שלכם יהיה העיצוב היפה שבחרתם. עיצוב הדף מאפשר לו להיראות מקצועי כמו אתר לכל דבר.

הציעו חברויות, הצטרפו לדפים ולקבוצות – התחילו להשתמש בשורת החיפוש בכדי למצוא אנשים בעלי תחום עניין דומה לשלכם, קבוצות שמדברות על תכנים קרובים ודפים מעניינים. התחברו אליהם. כך גם תוכלו להיות מעודכנים מה קורה ברשת וגם לקבל רעיונות לעבודה נכונה.

מתנות חינמיות – כולנו אוהבים לקבל מתנות, בעיקר מתנות חינם. לכן כדאי לחשוב על האפשרות לתגמל אוהדים באופן קבוע. ניתן לייצר מתנות שאינן עולות כסף אך הן בעלות ערך רב כמו למשל ספר אלקטרוני או ידע חשוב שאתם יכולים לספק בצורה של טיפים. בנוסף, ניתן לחבור לעסקים קרובים ולשתף עימם פעולה – פירסום שוברים וקופונים.

צרו קשר הדוק עם האוהדים שלכם – העלו דיונים, צרו דיאלוגים ודברו אם האוהדים שלכם באופן קבוע. במידה ויש לכם לקוחות, הפנו אותם לשאילת שאלות על גבי דף האוהדים. דבר זה יעניק תזוזה פנימית בתוך דף האוהדים ויכול לעזור להתניע אותו. הרבה פעמים לוקח זמן עד שהתזוזה מתחילה ושהעניין מתחיל להיווצר. שימוש בלקוחות קיימים יכול לתרום ולשמש כמנואלה להנעת הדף.

תכנים עדכניים ומעניינים – דף הפייסבוק צריך להכיל תכנים עדכניים ומשתנים. דאגו לשתף את האוהדים שלכם בעידכונים חמים ומעניינים שקורים, כיתבו אליהם ותנו להם ידע שחשוב עבורם. אחת השאלות המשמעותיות שתוכלו לשאול היא – מהו הידע הרלוונטי עבור האוהדים שלי? בצורה זו יהיה פשוט יותר לבחור את התוכן המתאים עבורם.

לסיכום, בכדי שהפירסום בפייסבוק יעבוד בצורה טובה, הגדירו את מטרות העסק שלכם וקיבעו מראש  אסטרטגית פעולה נכונה, שתעזור לכם לפעול בצורה ממוקדת. קביעת המטרה תועיל לכם בהבנה האם הגעתם אליה והאם הצעדים האופרטיביים שקבעתם, הם הצעדים הנכונים עבור העסק שלכם.

הוסף תגובה