שיטות להסרת שיער

גילוח

גילוח הנה הדרך הפשוטה ביותר להסרת שיער, היא לא כרוכה בעלות גבוהה או בכאב אבל החיסרון הגדול שלה הוא שיש לחזור על גילוח אחת לכמה ימים, בהתאם לקצב צמיחת שיערך, דבר שמהווה מטרד לא קטן. בנוסף לזה, לא מעט אנשים סובלים מאדמומיות ומשיער שצומח מתחת לעור בעקבות הסרת שיער בלייזר מפני ששיטה זו משאירה את קצה השיערה, לאחר הגילוח, חד, דבר שמקל על חדירתו אל תוך העור וצמיחתו שם.

משחות

הסרת שיער בעזרת הקרמים השונים המוצעים מפרקים את השיער בזכות חומרים כימיים. גם זו שיטה שאינה כואבת והזמן עד שהשיער יצמח שוב הוא ארוך יותר מלאחר הסרת שיער בגילוח, אך גם פתרון זה הוא קצר טווח ומתבטא אצל לא מעט אנשים בגירויי עור שונים הנובעים מהכימיכלים שמכילות המשחות השונות.

שעווה ואפילציה עם מחט חשמלית

שעווה הנה למעשה מריטה של השיער מהשורש ודבר דומה עושה אפילציה אשר מכילה פינצטות קטנות שעוברות על האזור הרצוי ומורטות ממנו את השיער. שתי השיטות יעילות בהסרת שיער לטווחי זמן לא מבוטלים (כחודש) אך הן כואבות במיוחד ולפעמים כרוכות בעלות גבוה מהשיטות הקודמות כשמתבצעות במקצועיות אצל קוסמטיקאית.

הסרת שיער בלייזר ו IPL

שתי שיטות אלו הן השיטות היעילות ביותר להסרת שיער לטווח ארוך – קרני הלייזר או האור מתמקדות בכל שיערה ושיערה, שורפות אותה מהשורש ופוגמות בקצב התחדשות צמיחתה. התקופה שבה העור חלק משיער בין כל טיפול וטיפול מתארכת בזכות הפגיעה הבלתי הפיכה בשיער ולאחר גמר סדרת הטיפולים ישנם אנשים שיזכו להיפטר לצמיתות משיער לא רצוי. מדובר בפתרון מעט יקר מכל קודמיו, אך יעילותו עולה על הקודמים מבחינת חסכון בזמן וכאב בעשרת מונים.

הוסף תגובה