התמודדות עם בכי של ילדים

יש הרבה דרכים להתמודד עם הבכי, יש דרכים התנהגותיות שעובדות אבל הם חסרות את הנשמה, את האהבה.

אף אחד מאיתנו לא היה באמת באמת רוצה שאם הוא עכשיו בוכה שהבעל או האישה שלו יגיד "קשה לי לשמוע אותך בוכה, אני הולך לחדר השני ואני מחכה לך עד שתירגעי".

אני הייתי מאוד נעלבת אם היו אומרים את זה לי.

אז תחשבו אתם בפעם הבאה שהילד נתקף בהיסטריה של בכי איך הייתם רוצים אתם שיתנהגו אליכם.

יש הרבה דרכים להתמודד עם בכי, העיקרית שביניהם היא בעיני לתת לילד לבכות כי הילדים צריכים לבכות זה בריא להם, זה טוב להם, גם אנחנו צריכים לבכות.

דרך אגב מחקרים בתחום הביולוגיה,הפיזיולוגיה מראים שבכי אמיתי, לא בכי של התבכיינות בכי אמיתי מהלב מהנשמה מאוד מאוד בריא לגוף.

בגלל זה נשים בהריון ואחרי לידה, בוכות הרבה.

פעמים רבות, הבכי הוא פורקן של הילד, אז להעניש אותו על זה שהוא בוכה זה כמו להגיד לו "אני לא מרשה לך לבכות" "אל תבכה" "קשה לי עם זה שאתה מתבטא, אל תבכה".

צריך לראות מתי זה בכי בכי, מתי זו התבכיינות, וכן אנשים יקרים אנחנו נדרשים להרבה סבלנות,

כי הרבה פעמים הקושי לשמוע את הבכי הוא הקושי שלנו. יכול להיות שקשה לנו בכלל עם בכי,יכול להיות שיש לנו עוד שלושה ילדים חוץ מהילד הזה שבוכה אבל כשהילד בוכה באמת בוכה או גם בהתקפת היסטריה יש לו מסר לספר לנו אם לא נבין את המסר, אם נתעלם מהמסר בעצם מה שאנחנו משדרים לילד זה לא אכפת לנו ממה שאתה אומר או קשה לנו עם מה שאתה אומר,ככל שאנחנו מראים לילד שאנחנו איתו , אולי לא מבינים אבל איתו במסר שלו, ההתקפים האלה ילכו ויפחתו.

אז אני מאחלת לכם זוגיות מקסימה גם עם הבן-זוג, גם עם הילדים שלכם ואני אשמח לשמוע אתכם, את הסיפורים שלכם על איך אתם מתמודדים עם הבכי אני פה בשבילכם.

הוסף תגובה