אל תגזימי בפעילות גופנית בהריון

בהריון נפח הדם עולה ב- 50%-30%, בעקבות זאת גדלה תפוקת הלב וגדל העומס על הלב. לכן, אל תגזימי בפעילות גופנית רק בגלל שאת מפחדת להשמין יותר מידי, הקשיבי לגופך ולצרכיו ואל תעייפי את עצמך, כי לא זו המטרה. הקפידי על תזונה טובה ומזינה ושתייה מרובה (שתייה לא מספקת עלולה לגרום לצירים מוקדמים).

פעילות גופנית שומרת על בריאותך ועל בריאות העובר, מאפשרת הקלות רבות לאורך כל ההריון ולאחריו ללידה עצמה חשוב להגיע בכושר, מאחר ולידה היא מאמץ פיזי גדול מאוד. חשוב לשלוט בשרירים, לדעת איך לכווץ אך גם איך להרפות שרירים.

ההחלמה הרבה יותר טובה ומהירה בגוף מאומן וגמיש.

תודה! כבר אהבת את זה.