צחקי הרבה! הצחוק מחזק את שרירי הבטן ומרפה שרירים תפוסים

על מנת לשפר את איכות חייך ובריאותך, הקפידי על תזונה נכונה, הכוללת את כל אבות המזון.


שמרי על תזונה דלה בקלוריות, אולם עשירה ברכיבי תזונה חיוניים.


הקפידי על צריכת פירות וירקות טריים מדי יום, פירות וירקות עזי צבע מספקים את חומרי התזונה להם זקוק גופך.


בצעי פעילות גופנית באורח סדיר, הפעילות הגופנית שורפת קלוריות ומחזקת את מערכת העיכול.


הפעילות הגופנית המומלצת, היא הליכה לפרק זמן של 30 דק' לפחות 3 פעמים בשבוע, בהדרגה ניתן להגדיל את משך ההליכה ל-60 דק'.


נשימה נכונה בזמן הפעילות הגופנית עוזרת בהפגת המתח הנפשי.


הוספת תבלינים כגון נענע וכוסברה, תורמת להגנה על המערכת החיסונית.


על מנת לשמור על בריאות לבך, הפחיתי את רמת המתח הנפשי שלך באמצעות תרגול יוגה או מדיטציה.


הימנעי מלבישת בגדים מגבילים ולוחצים, המאלצים אותך לנשום בחלק העליון של הריאות, מה שיוצר מתח בכתפיים ופוגם הן בתנוחת הגוף והן בנשימה.


צחקי הרבה, הצחוק מחזק את שרירי הבטן ומרפה שרירים תפוסים. 


 באדיבות פורטל הנשים, אסימון


תודה אישית: שירון יחסי ציבור 

תודה! כבר אהבת את זה.