הכן גרף: "כיצד שמעת עלינו?"

כאשר לקוחות חדשים פונים לחברה שלך או שממלאים טופס שלך באתר האינטרנט של החברה, שאל: "כיצד שמעת אודותינו?". הכן גרף המתאר מניין הגיעו הלקוחות אליך. בסוף היום, השבוע או החודש, בחן את הנתונים, הסק מהם מה היו אמצעי הפרסום היעילים ביותר שלך וחזור ופרסם שם. אם לקוחות רבים מגיעים אליך כתוצאה מהמלצות של חברים / מכרים / עסקים משלימים, הקדש זמן לכתיבת מכתבי תודה לאלו שמפנים עסקים אליך.


באדיבות האתר רעיונות לעסקים Idea Site For Business


תודה אישית פורטל השיווק הישראלי Allmarketing 

תודה! כבר אהבת את זה.