איפור בדיאטה

מים- לכל מי שלא מורגלת בכך, חשוב במהלך הדיאטה, יותר מתמיד, לשתות הרבה מים. המים טובים לעור, תורמים למראהו הבריא ומזינים אותו, על אחת וכמה בקיץ, כשהעור מתייבש בקלות.

2. פילינג- הפילינג עוזר לעור הפנים להתחדש, מזרז את הסרת התאים המתים וחושף את התאים החדשים. כדאי להתאים את סוג הפילינג לסוג העור- לעור יבש מתאים פילינג עדין יותר, מאשר לעור שמן או מעורב. לא מומלץ לעשות פילינג על עור הסובל מאקנה ולא על פצעים פתוחים.

3. לחות- מומלץ למרוח קרם לחות לפני הנחת האיפור ולתת לו להיספג היטב (להמתין כ-15-20 דקות לפני שמתאפרים). הקרם עוזר לעור להיראות רענן וגמיש יותר וחיוני בתקופה של דיאטה.

4. שמש- הישמרו מפני קרני השמש המזיקות והזינו את עור הפנים בקרם לחות המכיל מסנני קרניים אולטרא סגולות.

5. קרם עיניים- למניעת קמטוטים, מרחו קרם עיניים לאחר ניקוי יסודי של הפנים. הניחו את הקרם בטפיחות קלות בעזרת הקמיצה, שכן מדובר באצבע החלשה מבין אצבעות כף היד, שאינה מזיקה לעור העדין שסביב העיניים.

6. שקיות שחורות- נשים רבות סובלות מנפיחות ("שקיות") מתחת לעיניים, בעיקר בשעות הבוקר. התופעה עלולה להחריף עם איבוד המשקל. מה עושים? מקררים! הכינו מבעוד מועד קוביות קרח, עטופות בשקית ניילון קטנה ואטומה כל אחת והניחו אותן על העיניים, מידי בוקר למשך כ- 5 דקות. הקור יכווץ את נימי הדם ויפחית את הנפיחות.

7. השתמשו בקונסילר- הקונסילר הינו תכשיר שתכליתו "למלא" ולהאיר אזורים שקועים. הוא טוב ויעיל במיוחד לאזור של מתחת לעיניים ולצידי הפה. כדאי לבחור בקונסילר בהיר יותר מגוון עור הפנים, כדי ליצור תחושה של הארה והרמה.

8. מייק אפ- המייק אפ הוא הבסיס לכל איפור נכון ובבחירה בו יש להתחשב בצבע ובמרקם. כדי להימנע מיצירת גוונים שונים בפנים, מומלץ לבחור בגוון מייק אפ זהה לצבע העור.

9. מומלץ לשים כמה שפחות מייק אפ סביב העיניים והשפתיים. הקמטים באזורים אלו נראים ברורים יותר עם מייק אפ.

10. בקיץ- הימנעו מבחירה במייק אפ המכיל שומן. הוא עלול לגרום לפנים להיראות מבריקות ולתת תחושה של חוסר ניקיון ושל הזעת יתר.

11. עיניים גדולות- כדי להגדיל את העיניים ו"לפקוח" השתמשו בגוונים בהירים של צלליות.

12. סומק- הסומק הוא מוצר חיוני לכל אישה ובכל גיל. הוא מעניק מראה צעיר ובריא ומוסיף חיות וזהר לפנים. בחרו בגוון מט (גוון מבריק לא טוב לקמטים) ומרחו אותו על תפוחי הלחיים ובצידי הפנים, קרוב לאזור האוזניים. כך תיווצר תחושת הרמה.

13. אדמומיות בעור- אם קיימת נטייה לאדמומיות, מומלץ להשתמש בסומק בגוון חום כתמתם ולא ורוד.

14. שפתיים- בכדי להדגיש את השפתיים יש למרוח אותן בשפתון מתאים. הגוון חייב להתאים לצבעי האיפור והבגדים וכמובן לגוון השיער. לנשים אדמוניות לדוגמא, לא מומלץ להשתמש בגוונים ורודים.

15. כדאי לתחום את השפתיים בעיפרון תוחם שצבעו זהה לצבע השפתון. אין צורך לראות את התוחם. השימוש בו עוזר ליצור קו שפתיים אחיד ומעודן ומונע מהשפתון לגלוש.

חשוב לזכור שכל אחת מאתנו היא המומחית הגדולה ביותר של עצמה ויודעת היטב עם אילו מוצרים וגוונים היא מרגישה נוח. זכרו כי מטרת האיפור העיקרית, אינה לקשט את הפנים, אלא להבליט את החלקים היפים ולטשטש את החלקים הפחות יפים. האיפור לא צריך לבלוט, אלא להפוך לחלק אינטגרלי מהמראה הכללי.

כעת, כשאתן נראות ומרגישות טוב וכשכולם מחמיאים על הגזרה, זהו זמן מצוין להמשיך במגמת השינוי וההתחדשות וללמוד כיצד לטפח את עצמכן, להתאפר ולשדרג את הלוק.

הוסף תגובה