ירין שחף מציג: איפור סגול על השטיח האדום

בשבוע הבא יצוין ברוב הדר ופאר טקס הענקת פרסי האוסקר. רגע לפני ההכרזה על הפסלון, ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, מציג על אגם רודברג את "מראה האוסקר", מסביר כיצד לדפוק כניסה ו"לוק" כשאת מגיעה לאירוע יוקרתי ? כיצד להשיג מראה גלאם נוצץ? ואיך לגרום לאיפור לא לנזול גם שהעיניים דומעות?

כל העצות והשיטות לבלוט בין עשרות, ולנצנץ באור יקרות.

כך תשיגו מראה זוהר:

1. מוותרים על המייק-אפ השגרתי לטובת "השימר", מוצר זה מעניק מראה מבריק, חושני, מבליט עצמות לחיים וניתן להשתמש בו גם למחשופי הגוף. יתרונו הגדול שאין צורך לקבע אותו בפודרה.

2. לאיפור העיניים משתמשים בשני גוונים של צלליות אבן מבריקות: "כסף" וכחול נייבי ע"מ לגרום לגוון הצללית להתקבע היטב ולהראות במקסימום פיגמנט, יש להניח על גלגל העין מעט מייק-אפ ומייד לאחר להניח את הצלליות בטפיחות בעזרת מברשת צפופה.

3. ממסגרים עיניים בעיפרון שחור עדין ומורחים מסקרה מסוג "ווטר פרוף" שהיא עמידה בכל קני מידה של דמעות.

4. מניחים סומק בגוון ורוד עתיק על תפוחי הלחיים, ומשלימים את המראה בעזרת שפתון בגוון סגול-חציל שאותו מצפים בגלוס בוהק עם שבבי נצנצים מעודנים.

5. להשלמת המראה ניתן להניח על הכתפיים והידיים ג'ל עם נצנצים. ככלל לא מומלץ בלשון המעטה על שימוש בנצנצים בתפזורת, הם מסוכנים מאחר והם עפים ויכולים להגיע לעיניים. השתמשו בנצנצים על בסיס קרם או ג'ל.

הוסף תגובה