סוגי אנטי וירוס

avast!

אנטי-וירוס זה, המפותח על ידי חברה צ'כית, מציע גרסת חינם פשוטה עבור משתמשים ביתיים לצד גירסה בתשלום הכוללת תכונות נוספות, כמו מסנן דואר זבל וחומת אש. אפשרות נוחה במיוחד של אנטי-וירוס זה הוא מצב גיימינג, או מצב שקט, בו התוכנה מזהה שאתם מריצים אפליקציה במסך מלא ומפסיקה להציג לכם הודעות של האנטי-וירוס.

ניתן להוריד את התוכנה עבור כל מערכות ההפעלה הנתמכות של מיקרוסופט באתר החברה.

Avira AntiVir Personal

תוכנת אנטי-וירוס זו מציעה בגרסת החינם שלה למשתמש הביתי בנוסף להגנה מפני וירוסים גם הגנה מנוזקות ואתרי דיוג. למרבה ההפתעה, לאנטי-וירוס זה קיימת גם גרסה עבור מחשבי סולאריס ולינוקס, דבר העשוי להיות שימושי אם אתם מריצים לינוקס במקביל לחלונות, וחושדים שמא מחיצת ה-Windows נגועה בווירוס כלשהו.

אנטי-וירוס זה גם מאפשר הצגה של חלון התוכנה באופן נוח על נטבוקים, בעלי רזולוציה נמוכה. את התוכנה להורדה תמצאו כאן.

Comodo

אנטי-וירוס זה ארוז יחד עם תוכנת חומת-אש והגנה מנוזקות, ובניגוד לחלק מתוכנות האנטי-וירוס המופצות חינם, בתוכנה זו ניתן להשתמש באופן חופשי גם לשימוש עסקי.

מפתחת האנטי-וירוס גם מתחזקת מאין ערוץ טלוויזיה מקוון בכתובתcomodo.tv בו תוכלו למצוא גם טיפים להגנת המחשב ועוד בצורה של קליפים, בחלקם משעשעים מאוד. תוכלו להוריד את מערכת האבטחה של קומודו מכאן.

AVG

באתר החברה מתפארים במעל 110 מיליון התקנות בעולם והחבילה אכן מספקת את ההגנה הבסיסית מווירוסים הדרושה למחשב ביתי או נייד. גרסת החינם של תוכנה זו תגן עליכם מווירוסים וכן מנוזקות שונות ואתרים העשויים להכיל תכנים המסוכנים למחשב, וניתנת להורדה כאן.

מאתר ynet

הוסף תגובה