נשים בהריון המתעמלות, חשוב לשמור על דופק אימון

קיימת חשיבות רבה לשמירה על דופק אימון- שלא יעלה על 140 פעימות בדקה.


חשוב להימנע מפעילות במקומות חמים ולחים.


באימון אירובי להיזהר מסיבובים ושינויי כיוון – בשל חשב לחוסר יציבות ונפילות.


תנועות פתאומיות של ידיים מעל הראש – מסוכנות עקב מתיחת רצועות צידיות התומכות ברחם.


החל מחודש שביעי – מומלץ שלא לשכב על הגב.


הקפידי להישמע לגופך – אם צבע הפנים שלך אדום מידי ממאמץ, הזעה מוגברת, תחושת כאב, בחילה וסחרחורות – מספרות לך כי התאמצת יותר מידי, הקפידי לנוח ולהתאושש ולשתות הרבה מים.


דורית ברנע, בעלת סטודיו ZAZA, מרכז כושר ומחול לנשים וילדים 

תודה! כבר אהבת את זה.