חשבו על ערוצים לא שגרתיים לשיווק והפצה

ערוצי השיווק ונקודות המכירה הינם אמצעים קריטיים מאין כמוהם להצלחת מכירת המוצרים של הפירמה. אם החברה שלך משווקת קלטת וידאו לילדים, המקומות עליהם תמיד חשבת למכור את אותן קלטות הם בחנויות הצעצועים, חנויות לכל המשפחה וספריות וידאו. אך החשיבה המקובעת הזו שייכת לעידן הישן. כיום צריך לחפש ערוצי הפצה מיוחדים יותר ולהגדיל ככל שניתן את נקודות המכירה של המוצר.


האם לפני חמש שנים חשבתם שימכרו טלפונים ניידים בסופר פארם? קוקה-קולה בתחנות דלק? מחשבים ברשת מזון? דיסקים בקיוסקים? או ספרים בבית קפה? קרוב לודאי שלא חשבתם על כך. לפני עשרים שנה, הכנסת חיתולים חד פעמיים לרשתות מזון היתה צעד אמיץ וחדשני. אך העולם המודרני מצריך חשיבה יצירתית, הן להגדיל נפח מכירות של מוצר מסויים והן על מנת להגדיל את מחזור המכירות של סופר מרקט, חנות פארם או תחנת דלק. 


אם גם לכם יש מוצר הנמכר במספר נקודות מכירה, נסו לחשוב על נקודות המכירה הלא שגרתיות עבורו: תחנת דלק, רשתות פארם, רשת בתי קפה, פיצוציות, מספרות, מכוני קוסמטיקה, חוברות כרטיסי האשראי (כן, גם זה מדיום אדיר), חנויות האינטרנט או בקיצור: נקודות מפגש אליהן מגיעה מסה גדולה של אנשים.


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי


 


 

הוסף תגובה