שילוב פעילות אירובית עם פעילות כח – מניב את התוצאות הטובות ביותר

ישנה דעה רווחת כי פעילות לא אירובית כגון הרמת משקולות תרומתה להורדה במשקל נמוכה.


מחקרים מראים כי נבדקים שביצעו במשך 30 דקות פעילות המשלבת אירובי עם אימון כוח, 3 פעמים בשבוע , הגיעו לתוצאות טובות יותר (ירידה במשקל, וירידה במסת שומן) מאשר נבדקים שביצעו באותו זמן פעילות אירובית בלבד.


הפעילות הטובה ביותר לירידה במשקל היא שילוב של פעילות אירובית עם תרגילים הכרוכים בהתנגדות (משקוליות, גומיות וכו'…). ביצוע תרגילי התנגדות מפתח את ריקמת השריר, וגורם להגדלת המסה השרירית של הגוף, המסה השרירית הינה ריקמה הצורכת אנרגיה גם בזמן מנוחה, ולכן גורמת לעליה כללית ב- BMR (חילוף חומרים בסיסי). 


שילוב של תזונה נכונה, עם פעילות אירובית ופעילות כח, יובילו לירידה במשקל.


בהצלחה


דורית ברנע, סטודיו ZAZA

תודה! כבר אהבת את זה.