הסרת שיער בקרן אור

IPL – פעולה הנעשית באמצעות הבזקי אור הפועלים בשלושה אורכי גל שונים. אורכי הגל ניתנים להתאמה בהתאם לגוון העור וגוון השיער.

ההבדל בין הסרת שיער ב- IPL להסרת שיער בלייזר – ה-IPL עושה שימוש בקרן אור חזקה בעוצמתה, ששונה מהלייזר בעיקר בכך שאינה ממוקדת אלא רכה ומפוזרת יותר ומכאן גם יתרונה. הטיפולים אינם כואבים, אין צורך באלחוש המקום, קרן האור איננה גורמת לכוויות, צלקות ופצעונים ומתאימה גם לבעלי גוון עור כהה.

 

יתרונות ה- IPL: הטכנולוגיה של הבזקי אור- IPL כבשה את העולם, הטיפול נעשה בעוצמות גבוהות מאוד- דבר המתאפשר אודות לכך שאין כאב, אין צריבה ואין חום בלתי נסבל (כיוון שהמערכת עובדת על קירור מים). בנוסף, אין צורך בהרבה טיפולים, התוצאות מהירות יחסית לשאר השיטות ותדירות הטיפול נוחה: בכל חלקי הגוף כל 5-6 שבועות, ובאיזורי הפנים כל 4 שבועות.

 

אישורים ובטיחות הטיפול: הסרת שיער ב IPL היא המומלצת ביותר על ידי רופאים ומומחים בעולם כיום. היא בטיחותית מבחינה רפואית כיוון שאינה כוללת קרינה, אינה גורמת לכוויות ומתאימה לבעלי עור כהה. המכשיר שברשותנו יוצר באנגליה מדגם I-PULSE והוא פרי פיתוח חדשני של רופאים מאוניברסיטת וולס. למכשיר יש את כל האישורים הדרושים על ידי משרד הבריאות הישראלי, FDA האמריקאי וה-CE האירופאי והוא נבחן בקפדנות באקדמיה המדעית והוכח שאינו מזיק לבריאות.

הוסף תגובה