הכינו אמנת שירות למוצר שלכם

בשנים האחרונות הולך והופך השירות להוות חלק בלתי נפרד משביעות הרצון מן המוצר עצמו. ככל שהולכים המוצרים והופכים להיות מורכבים יותר, כך השירות הופך להיות מרכיב מפתח בהחלטת הצרכן האם הוא מרוצה או לא מרוצה מן השירות. השירות הוא גם זה המבדיל בין המותגים השונים הנמצאים על המדף או הנמכרים בכל דרך אחרת.


על מנת לשפר את רמת השירות בצורה ניכרת מומלץ לארגונים בהם שירות הוא מרכיב בעל משמעות, לנסח אמנת שירות שתהיה מוסכמת על כל האנשים הבאים במגע עם הלקוחות וכן על העובדים האחראים על הזמנות והכנת משלוחים ללקוחות. אמנה זו תכלול מדדים מוסכמים לזמן אספקת מוצרים, למתן מענה לבעיה או תלונה, לאיכות מוצרים מסופקים, לצורת מענה ודיבור ועוד. על מנת שאנשי הקשר עם הלקוחות יוכלו לספק שירות איכותי, הם צריכים לדעת ולהכיר מהם התהליכים הארגוניים לטיפול בכל פניה או תלונה.


לאחר שהושגה הסכמה על נוסח האמנה, יש להתחיל ביישומה. לאחר שנראים סממנים של שיפור בשירות, ניתן להעביר את האמנה ללקוחות, ולהפוך אותה לכתב התחייבות. אם תוכלו לעמוד בהתחייבות, מובטחת שביעות רצון גבוהה והערכה לניסיון שלכם ליצור שביעות רצון אצל הלקוח.


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

תודה! כבר אהבת את זה.